• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
0
استاندار همدان تاکید کرد:

انتخاب اصلح از مهمترین وظیفه در انتخابات

  • کد خبر : 219062
  • 06 تیر 1403 - 20:39
انتخاب اصلح از مهمترین وظیفه در انتخابات
استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که انشالله انتخاب اصلح صورت بگیرد، گفت: انتخاب فرد شایسته‌ای که بتواند مسیر عمرانی شهید رئیسی را ادامه داده و مردم را بیش از پیش به انقلاب و جمهوری اسلامی امیدوار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر امروز در مراسم چهلم شهدای خدمت اظهار کرد: دولت مردمی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها منشا اثر و تحول بود، شهید رئیسی یک لحظه آرام قرار نداشت و تمام عمر باجدیت خودش را صرف خدمت به مردم کرد در هر جایی که بود دغدغه و نگرانی مردم را داشت.

وی افزود: برای مردم ما اقدامات و عملکرد این دولت، کاملاً محسوس بوده این در حالی‌است که در دولت‌های گذشته شاهد بودیم که دولتی آمده و پنج سال وقت مردم را گرفته اما آثاری ماندگار و جاودان نداشته و روزمرگی و گذشت ایام در جامعه حاکم بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبل بعضاً خسارتهای جبران‌ناپذیری را هم از رفتار آنها شاهد بودیم، اما دولت شهید رئیسی در طول سی و سه ماه خدمت خودش به رغم همه مشکلات، سختی‌ها و گرفتاری‌های به جای مانده از قرض تلاش کرد در عرصه‌های مختلف در عرصه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، بین‌الملل و دیپلماتیک ما شاهد اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نام و خاطر شهید رئیسی بر اوراق زرین تاریخ هک خواهد شد، افزود: قطعاً هشتم تیر هم یک بار دیگر مردم ما دشمنان این سرزمین را مایوس کرده و پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: اما آنچه که در این انتخابات از اهمیت برخوردار است، انتخاب اصلح بوده، ما تجارب زیادی را در طول سال‌های بعد از انقلاب داشتم که هرگاه در این زمینه غفلت شد، گرفتاری‌های زیادی برای کشور ایجاد شد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که انشالله انتخاب اصلح صورت بگیرد، یاداور شد: انتخاب فرد شایسته‌ای که بتواند مسیر عمرانی شهید رئیسی را ادامه داده و مردم را بیش از پیش به انقلاب و جمهوری اسلامی امیدوار کند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219062
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب اصلح از مهمترین وظیفه در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.