• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

انتخابات هیات مدیره سه اتحادیه در بهار به صورت تمام الکترونیک برگزار شد

  • کد خبر : 25569
  • 16 مهر 1398 - 13:26
انتخابات هیات مدیره سه اتحادیه در بهار به صورت تمام الکترونیک برگزار شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک اتحادیه های مختلف در شهرستان با حضور حداکثر اعضا خبر داد. محمود همایونی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از برگزاری انتخابات صنف های مختلف شهرستان در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در شهرستان بهار جمعا یازده اتحادیه […]

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک اتحادیه های مختلف در شهرستان با حضور حداکثر اعضا خبر داد.

محمود همایونی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از برگزاری انتخابات صنف های مختلف شهرستان در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در شهرستان بهار جمعا یازده اتحادیه داریم که خیلی از رسته ها را در یک رسته تفکیک کرده اند و هر چهار سال یک بار انتخابات اتحادیه برگزار می شود و در آن ۵ نفر به عنوان عضو هیات مدیره و یک نفر بازرس انتخاب می شود و همه تصمیمات در رابطه با این اتحادیه ها در هیات مدیره و طبق قانون اخذ می شود.

همایونی گفت: تاکنون ۳ انتخابات در اتحادیه مشاوران املاک و مصالح ساختمانی، قصابان، چلوکباب-کافه داران و اتحادیه الکترونیک و لوازم الکتریکی برگزار شده و اعضای هیات مدیره انتخاب شده اند.

همایونی برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه ها را الکترونیکی برشمرد و گفت: ما هیچ دخالتی در برگزاری انتخابات نداریم و انتخابات به صورت تمام الکترونیکی از ساعت ۸ الی ۱۳ روز انتخابات برگزار شده و اعضای اتحادیه با حضور در اتاق اصناف رای خود را ثبت می کنند.

وی گفت: حداقل یک سوم اعضا باید در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات مورد تایید باشد و پس از اتمام زمان انتخابات آرا به ترتیب اعلام می شود.

همایونی گفت: در اتحادیه صنف قصابان و چلوکباب-کافه داران شهرستان علیرضا قاسملو به عنوان رئیس و امیر قنبری پاک و خیراله سهرابی به ترتیب نایب رئیس اول و دوم ، مهدی فارابی دبیر ، علی مقدسی خجسته و نادر فارابی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

وی درباره صنف فروشندگان لوازم الکتریکی و الکترونیک گفت: اسماعیل مسگری رئیس و به ترتیب حمدالله عبدالله پور، سعید غیبی، بهمن شالبافیان، محسن قاسملو و مرتضی مرشدلو به عنوان نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، دبیر، خزانه دار و بارزس انتخاب شدند.

همایونی مرشید شفیعی موفق را رئیس منتخب صنف مصالح ساختمانی و معاملات ملکی عنوان کرد و گفت: محمدرضا محمدی، شهرام خاطب، بهنام ظرافتی افخم و مرتضی صادقی اعضای هیات مدیره و مجید قربانی بازرس اتحادیه به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25569
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات هیات مدیره سه اتحادیه در بهار به صورت تمام الکترونیک برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.