• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
فرماندار نهاوند:

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است

  • کد خبر : 210055
  • 07 بهمن 1402 - 8:39
انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است
فرماندار نهاوند گفت: ما به‌عنوان مجریان انتخابات بر اساس چهارچوب و خط‌مشی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند انجام‌وظیفه می‌کنیم و چهار شاخص امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت ملاک عمل ما قرار می‌گیرد.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و در این انقلاب مردم همه‌کاره هستند و یکی از صحنه‌هایی که مظهر مردم‌سالاری دینی است موضوع انتخابات است.
وی اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری در بیاناتشان همواره بر نقش مردم تأکیددارند و اعتقاد داشتند که هر جا کار به مردم سپرده شد به بهترین شکل انجام‌شده است و انتخابات هم درواقع سپردن کار به دست مردم است و خود مردم هستند که با حضور خود وحدت و انسجام کشور را نشان می‌دهند.
فرماندار نهاوند افزود: انتخابات پایان سال مهم و تأثیرگذار است و ما به‌عنوان مجریان انتخابات بر اساس چهارچوب و خط‌مشی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند انجام‌وظیفه می‌کنیم.
وی ادامه داد: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت خواسته مقام معظم رهبری از همه ما است و ما در این راستا حرکت می‌کنیم.
احمدوند با تشریح این شاخص‌ها گفت: بحث مشارکت حداکثری بسیار مهم است و از همه‌کسانی که دل درگرو پیشرفت کشور دارند دعوت می‌کنیم در انتخابات حضور فعال داشته باشند.
وی به موضوع امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن همواره تلاش کرده تا موضوع امنیت انتخابات را به چالش بکشد و همیشه با هوشیاری مردم شکست‌خورده است و در انتخابات امسال نیز باید هوشیار باشیم.
فرماندار نهاوند افزود: به‌طور میانگین در طول سال‌های بعد از انقلاب هرسال یک انتخابات در کشور برگزارشده و خدا را شکر دشمن نتوانسته خدشه‌ای به بحث امنیت وارد کند.
وی عنوان کرد: در بحث خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات هم دشمنان نقشه‌های زیادی کشیدند و خدا را شکر در این بخش هم نتوانستند به اهدافشان برسند.
احمدوند به رقابتی بودن انتخابات هم اشاره کرد و گفت: باوجود ثبت‌نام‌هایی که در انتخابات انجام‌شده است بحث رقابت را هم داریم چون از همه جناح‌ها و از جوانان،‌ بانوان و آقایان در عرصه حضور دارند.
وی اظهار داشت: به یاری خدا مردم شهرستان نهاوند که تاریخ پرافتخاری دارند و در همه عرصه‌ها حاضر و شهدای بزرگواری را تقدیم کرده‌اند در این عرصه نیز حضوری حداکثری و فعالی خواهند داشت و وظیفه ما هم ایجاد بسترهای مناسب برای حضور مردم است.
فرماندار نهاوند در پایان بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند مجلس قوی و توانمند با مشارکت حداکثری ایجاد می‌شود بنابراین همه ما وظیفه‌داریم به‌فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مشارکت بالایی را در شهرستان رقم بزنیم.
شهرستان نهاوند یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210055
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.