• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2

انتخابات تمام شد و امروز با وحدت باید مشکلات حل و مردم به آرامش برسند/ضرورت احیای نماز عید قربان در اسدآباد+تصاویر

  • کد خبر : 122023
  • 30 تیر 1400 - 10:12
انتخابات تمام شد و امروز با وحدت باید مشکلات حل و مردم به آرامش برسند/ضرورت احیای نماز عید قربان در اسدآباد+تصاویر

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز عید قربان این شهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: عید قربان از اعیادی است که دلها را به خداوند نزدیک میشود و روز پا گذاشتن روی هوای نفسانی، قرب الهی است. به گزارش عصر همدان؛ […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز عید قربان این شهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: عید قربان از اعیادی است که دلها را به خداوند نزدیک میشود و روز پا گذاشتن روی هوای نفسانی، قرب الهی است.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز عید قربان این شهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: عید قربان از اعیادی است که دلها را به خداوند نزدیک میشود و روز پا گذاشتن روی هوای نفسانی، قرب الهی است.

وی صلح دادن را یکی از امور نزدیکی انسان به قرب الهی دانست و افزود: انسانی که گناه می‌کند، بدبخت می شود.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه نماز عید قربان در دهم روز ذی‌الحجه، یکی از نمازهای است که در شهرستان غریب مانده بود و باید احیا شود، افزود: اهمیت نماز این روز کمتر از نماز عید فطر نیست، بنابراین باید به آن اهمیت داد.

وی بااشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص توجه به حج و مناسک آن، گفت: امسال که توفیق نداشتیم مناسک حج را در منا به جا آوریم اما راه انجام مناسک باز است و باید به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و صهیونیست با کدخدایی و قدرت نمایی در حق ملتهای جهان ظلم میکنند، افزود: امروز که در رم حجرات نبودیم که بر شیطان سنگ بزنیم، اما عمل مان باید با تبری و تولی همراه باشد و مرگ بر دشمن را سر دهیم.

وی با تأکید بر اتحاد و وحدت در جامعه، گفت: انتخابات تمام شده و مردم هم با مشارکت بالا یک انتخاب خوب داشتند که الان وقت رفاقت و کنار گذاشتن اختلافات است و این وحدت است که می تواند به مردم آرامش و موجب پیشرفت کار و تلاش شود.

امام جمعه شهر اسدآباد تأکید کرد: دستاوردهای حج که توکل به خدا و اعتماد به نفس ملی را به ارمغان می آورد، باید با انجام مناسک به سرانجام برسد.

وی بااشاره به سالروز تأسیس نماز جمعه در ۵ مرداد ماه، یاد و خاطره مرحومان ائمه جمعه از جمله آیت الله حمزه ای و حجت الاسلام زادسرجیرفتی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122023
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات تمام شد و امروز با وحدت باید مشکلات حل و مردم به آرامش برسند/ضرورت احیای نماز عید قربان در اسدآباد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.