• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
فرماندار فامنین تاکید کرد:

انتخابات، روز جشن ملی و یأس دشمنان

  • کد خبر : 212146
  • 09 اسفند 1402 - 9:38
انتخابات، روز جشن ملی و یأس دشمنان
فرماندار فامنین با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، این روز را جشن ملی و پیروزی بر منافقین و روز یأس و ناامیدی دشمنان توصیف کرد.

سید روح‌الله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» با تاکید ر فرمایشات مقام معظم رهبری برای انتخاب نماینده اصلح برای انتخابات گفت: همه ما وظیفه داریم در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور پیدا کنیم.

فرماندار فامنین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مدظله‌‌العالی در تمام سخنرانی‌های خود به اهمیت انتخابات و مشارکت در آن تأکید و توصیه فراوان داشتند.

وی بیان داشت: مردم در این روز ملی و مهم برای کشور برای انتخاب نماینده مجلس خود و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اقدام می‌کنند‌، که هر دو از اهمیت بالا و سرنوشت ساز برای کشور و آبادانی به شمار می آید.

ویژگی‌های نماینده اصلح برای انتخابات و انتخاب مردم چیست: ولایت مدار و در خط ولایت حرکت کند، انقلابی باشد و انقلابی بماند که یکی از مهمترین ویژگی یک نماینده اصلح خواهد بود.دارای تعهد به نظام و کشور باشد. تخصص در امور اداری کشور و جامعه را دارا باشد. دارای تجربه در امورات باشد که باعث پیشرفت سریع‌تر در مجلس خواهد بود.

مردمی بودن و در بین مردم بودن ، درد مردم و محرومین را فهمیدن، برای مردم و در کنار مردم بود از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است.

حسینی ادامه داد: صداقت و اخلاق مدار بودن در مقابل مردم و داشتن بصیرت و زمان شناسی برای نماینده مجلس و مردم بودن از واجبات است. قانونمند بودن و آشنا به وظایف در مجلس و انجام وظایف در مقابل مردم را متوجه باشد.

وی بار دیگر با رجوع به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای شناخت ویژگی‌های یک نماینده اصل، اظهار داشت: دقت کافی را برای انتخاب یک فرد داشته باشند و از مردم و اقشار مختلف برای حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری و مشارکت حداکثری نسبت به انجام تکلیف و ادا حقشان دعوت کرد.

در پایان وی متذکر شد: این روز ملی را برای مردم کشور روز جشن ملی و پیروزی بر منافقین دانست و برای دشمنان این کشور روز یأس و ناامیدی توصیف کرد.

انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212146
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات، روز جشن ملی و یأس دشمنان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.