• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

امپراطوری رسانه‌ای غرب، جنایات منافقین را کتمان می‌کند

  • کد خبر : 187256
  • 28 خرداد 1402 - 8:30
امپراطوری رسانه‌ای غرب، جنایات منافقین را کتمان می‌کند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای غرب از منافقین حمایت می‌کند گفت: غربی‌ها با سرپوش گذاشتن روی جنایات منافقین، آن‌ها را مدافع حقوق مردم می‌داند.

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در خصوص جنایات منافقین سند و مدرک به صورت شفاف وجود دارد گفت: منافقین حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشور را به شهادت رساندند و برایشان مهم نبود آن‌ها از مردم عادی یا مسئولین هستند.

وی با اشاره به اینکه در اسناد جنایات منافقین، اسامی شهدایی به چشم می‌خورد که کودک هستند افزود: برای منافقین فرقی نمی‌کرد کسی را که ترور می‌کنند جوان است یا پیر، نخست وزیر است یا رئیس جمهور، آن‌ها نمایندگان مجلس و مسؤلین دستگاه قضایی را در کنار مردم عادی در کف خیابان‌های کشور ترور می‌کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منافقین روزی ادعای مبارزه با حکومت پهلوی داشتند و مدتی در زندان ساواک بودند اما از مسیر خود منحرف شدند.

فلاحی با بیان اینکه منافقین در زندان پهلوی با کمونیست‌ها آشنا شدند و سپس از مسیر خود منحرف شدند تصریح کرد: کمونیست‌ها آن‌ها را از طریق برخی کتب به انحراف کشاندند و مسیرشان از مردم جدا شد، حضرت امام خمینی (ره) نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به عملیات‌های آفتاب، چلچراغ و فروغ‌جاویدان که عده زیادی از مردم بی‌گناه توسط منافقین به شهادت رسیدند گفت: منافقین ابتدا در مقابل مردم کشور ایستادند، سپس به عراق رفته و درکنار صدام و رژیم بعث با مردم ایران جنگیدند.

وی ادامه داد: منافقین پس از مدتی از پادگان اشرف رانده شدند اما جنایات آن‌ها تمام نشد، مدتی در کمپ لیبرتی بودند و حالا تحت حمایت خارج‌نشینان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های غربی‌ها و اروپاییان از منافقین افزود: امیدواریم دو چهره بودن اروپاییان و غرب که ادعای مبارزه با تروریست‌ها را دارند برای دنیا مشخص شود؛ غربی‌ها به منافقین پناه و امکانات می‌دهند اما ادعای ضدتروریسم دارند.

فلاحی با بیان اینکه منافقین با کمک سلطنت‌طلبان به امکانات کشور دستبرد زدند عنوان کرد: آن‌ها املاک بلوکه شده کشور را با کمک سلطنت طلبان و حمایت غرب تصاحب کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امپراطوری رسانه‌ای غرب از منافقین حمایت می‌کند اظهار کرد: غربی‌ها با سرپوش گذاشتن روی جنایات منافقین، آن‌ها را مدافع حقوق مردم می‌دانند.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187256
  • دیدگاه‌ها برای امپراطوری رسانه‌ای غرب، جنایات منافقین را کتمان می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.