• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
فرماندار فامنین:

امروز تفکر دفاع مقدس نیاز جامعه است

  • کد خبر : 209449
  • 25 دی 1402 - 10:08
امروز تفکر دفاع مقدس نیاز جامعه است
فرماندار فامنین گفت: حضور روحانیان توانمند، تأثیر گذار و پیگیر در روستاها مشکلات مرتفع می‌شود و روستاهای شهرستان باید از این الگو و سبک بهره‌برداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» سید روح‌الله حسینی در برنامه روستا گردشی که در روستای ینگجه با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد،افزود: فلسفه حضوردر روستاها پیگیری و رفع مشکلات در حد توان و بضاعت فرمانداری فامنین می باشد امروز ۶۱ روستا از ۶۳ روستای شهرستان سرکشی شده و از نزدیک با اهالی ارتباط گرفته شده است، بیش از ۶۰۰ مصوبه در روستاها داشتیم که ۳۰۰ مصوبه در حال اجرا می باشد.

فرماندار شهرستان ادامه داد: هر روستایی که مردم آن در همه مباحث مشارکت دارند، شاهد رشد آن روستا هستیم. مانند سنت خوب و حسنه که در دوران انقلاب بود همه در عرصه و میدان حاضر شوید و با آن روحیه فعالیت کنید زیرا امروز ما نیاز به تفکر دفاع مقدس برای رشد و تعالی داریم.

وی خبر داد: سال آینده در روستای ینگجه غریب ۱ میلیارد تومان هزینه خواهد شد، روستای ینگجه یک روستای معنوی و فرهنگی بوده و ضروری است اهالی نسبت به استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی بنیاد مسکن اقدام کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز در این برنامه گفت: ۶۲ میلیارد تومان در بحث راهداری در شهرستان از منابع داخلی و پیمانکاری این اداره انجام شده است و این به برکت برنامه روستا گردشی و بررسی میدانی مشکلات روستاها در سطح شهرستان است.

رسول ابراهیم خانی خاطرنشان کرد: یکی از نمونه های این اقدامات احداث ۴/۵ کیلومتر راه روستایی در یارمقیه می باشد و همچنین در بحث شانه سازی در روستاها اقدامات خوبی انجام شده و ۳ کیلومتر شانه سازی در راه‌های این روستا در صورت وضعیت مناسب هوا انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی امام جماعت روستا نیز به بیان مشکلات این روستا از جمله مشکل با منابع طبیعی، آب شرب روستا، بهسازی برخی معابر روستا، روشنایی معابر روستا، شانه سازی راه‌های روستا و اجرای طرح های آبخیزداری در روستا پرداخت.

حمید رستمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار پیشخور، رؤسای ادارات بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، حفاظت از منابع آب، توزیع برق، منابع طبیعی و کارشناس محترم جهاد کشاورزی شهرستان در این برنامه حضور داشتند.

انتهای خبر /ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209449
  • دیدگاه‌ها برای امروز تفکر دفاع مقدس نیاز جامعه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.