• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

امام رضایی ها در همدان جشن می گیرند

  • کد خبر : 185203
  • 07 خرداد 1402 - 13:19
امام رضایی ها در همدان جشن می گیرند

مسئول کانون جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه ترویج معنویت و فرهنگ رضوی از اهداف حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان است گفت: همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود. رضا مرتضایی، مسئول کانون جوانان رضوی استان همدان در گفتگو […]

مسئول کانون جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه ترویج معنویت و فرهنگ رضوی از اهداف حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان است گفت: همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود.

رضا مرتضایی، مسئول کانون جوانان رضوی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه برای سیزدهمین سال متوالی در دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید در استان همدان حضور دارند گفت:جشن دهه کرامت در ۱۵۰ نقطه از استان درحال برگزاری است.

مرتضایی با اشاره به اینکه برگزاری همایش سه هزار نفری دختران «خورشید هشتم»، حضور خدام امام رضا(ع) در شهرها، روستاها، بیمارستان‌ها و زندان های همدان از برنامه های دهه کرامت بود افزود: حضور در مراکز نظامی با پیش‌شرط بخشودگی اضافه خدمت سربازان وظیفه و اعزام کادر مراکز نظامی سربازانی که تاکنون به سفر مشهد مشرف نشده اند از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید است.

وی ادامه داد: پویش هر خانه یک جشن از برنامه های جدید امسال در دهه کرامت است و خانواده ها در سراسر استان با ارسال تصاویر از جشن هایی که در منازل  خود برگزار کردند، می توانند در این پویش و مسابقه شرکت کنند.

مسئول کانون جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه ترویج معنویت و فرهنگ رضوی از اهداف حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان است تصریح کرد: مجموعه کانون جوانان رضوی تلاش می کند در طول سال برنامه های مذهبی و فرهنگی برگزار کند و بیشتر تمرکز در سالی که گذشت روی دانش آموزان گذاشته شد.

وی در پایان از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان خبرداد و گفت: این جشن باشکوه از ساعت ۱۶:۳۰ همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار می شود و برنامه های شاد و متنوعی برای عاشقان امام رضا(ع) در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185203
  • دیدگاه‌ها برای امام رضایی ها در همدان جشن می گیرند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.