• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

اقتدار دستگاه قضایی به اقتدار ضابطان قانون است/روز پدرامسال در خانواده شهید رنجبر چگونه است؟

  • کد خبر : 144990
  • 25 بهمن 1400 - 20:48
اقتدار دستگاه قضایی به اقتدار ضابطان قانون است/روز پدرامسال در خانواده شهید رنجبر چگونه است؟

اگر در موقع عمل ، دست ضابط با ترس از حمایت قانونی و قضایی بلرزد ، گلویش مثل شهید رنجبر دریده خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ هنوز یک ماه نشده است که ضابط قانون ، احتمالاً با ترس از حمایت های قضایی در چکاندن ماشه دستش لرزید و گلویش مظلومانه توسط یک جانی دریده شد. […]

اگر در موقع عمل ، دست ضابط با ترس از حمایت قانونی و قضایی بلرزد ، گلویش مثل شهید رنجبر دریده خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ هنوز یک ماه نشده است که ضابط قانون ، احتمالاً با ترس از حمایت های قضایی در چکاندن ماشه دستش لرزید و گلویش مظلومانه توسط یک جانی دریده شد.

امروز نیز در ملایر به نوعی دیگر شاهد آسیب دیدن و ضعف جدی در حمایت ازضابطان قانون هستیم‌.

گشت های امنیتی بسیج برای کمک به نیروی انتظامی به میدان آمدند تا ایثارگرانه به یاری پلیس بشتابند و ضعف منابع انسانی و تجهیزات پلیس را به نحوی پر کنند و مردم بتوانند حس شیرین آرامش و امنیت را در مواجهه با اشرار ، سارقان و سوداگران مرگ تجربه کنند .

در یکی از این گشت ها ، بر اساس گزارش مردمی مقداری مواد مخدر از سوداگران مرگ ( قاچاقچیانی که هزاران جوان و خانواده را به کام مرگ کشانده اند) کشف و ضبط شده است . ممکن است در تحویل و صورتجلسه و.. برخی از تشریفات هم طی نشده باشد .

گلایه جدی عمده ضابطان قانون از اینجا شروع می شود که دستگاه قضایی با اصالت دادن به تشریفات قانونی غیرضروری و پرتعداد ، حمایت لازم را از ماموران خود ندارد .

نکته مهمی که باعث آسیب های جدی در حوزه امنیت مردم خواهد شد . امری که یا باعث عدم مداخله مأمورین خواهد گردید یا تردید در حمایت‌هایی که باعث شهادت مظلومانه می شود .

راستی امسال خانواده شهید رنجبر روز پدر را در فراغ سرپرست و پدرشان چگونه می گذرانند ؟!

این شهادت مظلومانه می توانست نباشد ، اگر دستگاه قضایی مقتدرانه و پدرانه حمایت های لازم را از ضابطان خود می داشت ، اگر پلیس تجهیزات و منابع انسانی کافی می داشت و…

و سخن شفاف و صریح با دستگاه قضایی شهرستان ملایر و دادستان محترم :
آقای دادستان : اقتدار اصلی باید در مواجهه با مجرمان باشد نه ضابطان مظلوم قانون .

شک نکنید اگر دست ضابط با تردید از حمایت های شما بلرزد ، یا امنیت مردم مخدوش می شود یا مظلومانه باید جلوی چشمان شما و مردم ، سر بریده شوند .

پیگیری و صدور احکام قضایی سنگین و بازدارنده را بگذارید برای مجرمان و اشرار و قاچاقچیان ، وگرنه ضابطان قانون که گوهر جان بر کف گرفته و مجاهدانه ایستاده اند .

ممکن است در طی یک پرونده ، یک مرحله از بروکراسی های پیچیده ای که بارها مورد انتقاد رئیس محترم قوه هم بوده ، رعایت نشود ، پس با عطوفت و رأفت برخورد کنید.

علی‌الخصوص بسیجیانی که مخلصانه و بدون چشم داشت پای در این میدان می نهند . نیت را مبنا قرار دهید و پدرانه مدارا نمایید .

باور کنید که اقتدار خودتان ، اقتدار دستگاه قضایی و اقتدار قانون به اقتدار ضابطان اجرای قانون است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144990
  • دیدگاه‌ها برای اقتدار دستگاه قضایی به اقتدار ضابطان قانون است/روز پدرامسال در خانواده شهید رنجبر چگونه است؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.