• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر

  • کد خبر : 182255
  • 01 اردیبهشت 1402 - 11:05
اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر گفت: نماز عید فطر در ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) به امامت حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به برنامه اقامه نماز عید فطر در ملایر اظهار کرد: نماز عید از ساعت […]

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر گفت: نماز عید فطر در ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) به امامت حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به برنامه اقامه نماز عید فطر در ملایر اظهار کرد: نماز عید از ساعت ۷ صبح در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا برای سهولت هماهنگی لازم انجام شده تا زمان رفت و برگشت نمازگزاران با مشکل مواجه نشوند نمازگزاران می‌توانند قبل از این ساعت در مصلی حضور یابند.

حجت‌الاسلام بیات عنوان کرد: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد بهزیستی نیز در مصلی مستقر هستند و نسبت به جمع آوری زکات فطریه مردم مومن و خداجوی شهرستان اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر مردم مومن برای به همراه داشتن زیر انداز و وسایل شخصی از جمله سجاده و مهر گفت: علاوه بر این درسایر نقاط شهرستان شامل نقاط شهری و روستایی نیز برگزاری نماز عید اقامه می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در مساجد شهری و روستایی و همچنین در شهرهای سامن در مسجد جامع، در شهر ازندریان در مصلی، در شهر جوکار در مسجد جامع و در شهر اسلام شهر آق گل در مسجد صاحب الزمان(عج) نیز نماز عید فطر توسط ائمه جمعه نماز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182255
  • دیدگاه‌ها برای اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.