• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

اقامه نماز ظهر عاشورا در تویسرکان/برپایی بزرگترین معروف عاشورا زیر بیرق حسینی+تصاویر

  • کد خبر : 161265
  • 17 مرداد 1401 - 16:09
اقامه نماز ظهر عاشورا در تویسرکان/برپایی بزرگترین معروف عاشورا زیر بیرق حسینی+تصاویر

امروز تویسرکانی ها با اقتدا به سیره عملی سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایش به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند، نماز بزرگترین معروف عاشوراست، چرا که سیدالشهداء(ع) در بحبوبه تیرباران حرامیان، برای لحظه ای دست از این معروف نمایان برنداشت و آن را به جماعت ادا کردند. امروز در تویسرکان همزمان با سراسر کشور نماز ظهر […]

امروز تویسرکانی ها با اقتدا به سیره عملی سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایش به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند، نماز بزرگترین معروف عاشوراست، چرا که سیدالشهداء(ع) در بحبوبه تیرباران حرامیان، برای لحظه ای دست از این معروف نمایان برنداشت و آن را به جماعت ادا کردند.

امروز در تویسرکان همزمان با سراسر کشور نماز ظهر عاشورا به یاد نماز ظهر عاشورای حسینی در سال ۶۱ قمری اقامه شد.

نماز را عبادتی بس بزرگ و بزرگان دین آن را بزرگترین معروف عاشورا می دانند و سیدالشهداء(ع) نشان دادند اقامه نماز واقعی دل ها را جلا می دهد و زمینه ساز وحدت و یکدلی می شود.

زیر بیرق حسینی اگر برویم وحدت، کپارچکی، آزادی، آزادگی و آزادمردی را می آموزیم چرا که در کشتی نجات این مصباح الهدی جای گرفته ایم، یک کشتی نورانی که ما را به سرمنزل سعادت و حقانیت می رساند.

یادمان باشد سیدالشهداء(ع) در بحبوبه تیرباران حرامیان، برای لحظه ای دست از نماز، این معروف نمایان برنداشت و آن را به جماعت ادا کردند و چه یارانی فدای اقامه آن نماز شدند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=161265
  • دیدگاه‌ها برای اقامه نماز ظهر عاشورا در تویسرکان/برپایی بزرگترین معروف عاشورا زیر بیرق حسینی+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.