• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

افزایش ۱۱ درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم همدان به بهزیستی

  • کد خبر : 23721
  • 08 مهر 1398 - 8:32
افزایش ۱۱ درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم همدان به بهزیستی

جانشین معاونت جلب مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان از افزایش ۱۱ درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر به بهزیستی همدان خبر داد. مرضیه نانکلی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص اقدامات ۶ ماهه امسال در حوزه جلب مشارکت های مردمی گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۷ میلیارد […]

جانشین معاونت جلب مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان از افزایش ۱۱ درصدی کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر به بهزیستی همدان خبر داد.

مرضیه نانکلی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص اقدامات ۶ ماهه امسال در حوزه جلب مشارکت های مردمی گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۷ میلیارد تومان کمک های مردمی به صورت نقدی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ میلیارد تومان نیز کمک غیرنقدی در این مدت جمع آوری شده است افزود: در مجموع کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی ۸۸ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

جانشین معاونت جلب مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان در خصوص اقدام برای ساخت مسکن خانواده های دارای دو معلول نیز اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال ۲۰ واحد منزل مسکونی تحویل مددجویان شده است و در حال حاضر نیز ۱۱۹ واحد دیگر در حال احداث است.

نانکلی در مورد اقدامات دفتر اشتغال و کاریابی تسهیلات تبصره ۱۶ خاطرنشان کرد: اعتبار این تسهیلات ۵۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است که از این مبلغ تاکنون ۳۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال مددجویان امسال از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است اضافه کرد: امسال تاکنون ۸۷۲ نفر به بانک معرفی شدا اند که ۱۱۸ نفر آنها جذب بازار کار شده اند.

نانکلی در خصوص خدمات به مشاغل خانگی نیز تصریح کرد:امسال حمایت بهزیستی برای جذب این مشاغل به کارفرماها ارایه تسهیلات ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی در زمینه توسعه اشتغال روستایی بیان کرد: سهم جاری سال ۹۷، ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۴۵۷ نفر در سامانه کار ثبت نام کرده اند.

نانکلی در خصوص حمایت های بیمه ای خویش فرما و کارفرمایی هم یادآور شد: دفتر مشارکت های مردمی به ازای هر نفر به مدت ۶۰ ماه از ۱۳ تا ۲۳ درصد سهم بیمه قرار داده است.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: امسال مراکز غیردولتی زیر نظر بهزیستی ۲۱ نفر متقاضی داشته که برای هر ۲۱ متقاضی تاکنون مجوز از سوی بهزیستی صادر شده است.
انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23721
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۱ درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم همدان به بهزیستی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.