• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
1

افزایش کرایه تاکسی تا ابلاغ نرخ جدید ممنوع/ تاکسی‌داران مجهز به دستگاه کارتخوان می‌شوند

  • کد خبر : 178965
  • 08 اسفند 1401 - 10:21
افزایش کرایه تاکسی تا ابلاغ نرخ جدید ممنوع/ تاکسی‌داران مجهز به دستگاه کارتخوان می‌شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان همدان گفت: هر گونه افزایش ترخ کرایه تاکسی غیرقانونی است و افراد متخلف به کمیته انضباطی معرفی می شوند. به گزارش عصرهمدان؛ محمود حضرتی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان همدان در گفتگویی اظهار کرد: هرساله معضل افزایش قیمت توسط رانندگان تاکسی مطرح است اما از آنجا که براساس بخشنامه‌ها، مشاهده هرگونه افزایش […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان همدان گفت: هر گونه افزایش ترخ کرایه تاکسی غیرقانونی است و افراد متخلف به کمیته انضباطی معرفی می شوند.

به گزارش عصرهمدان؛ محمود حضرتی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان همدان در گفتگویی اظهار کرد: هرساله معضل افزایش قیمت توسط رانندگان تاکسی مطرح است اما از آنجا که براساس بخشنامه‌ها، مشاهده هرگونه افزایش قیمت تا پیش از ابلاغ نرخ های جدید تخلف محسوب می شود، برای پیشگیری، از دو طریق تردد گشت‌های خودرویی، و همچنین اجرای طرح جدید کنترل‌های نامحسوس میدانی، نظارت خود را اعمال کرده ایم.

وی زمان رسمی ابلاغ افزایش نرخ کرایه تاکسی را ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: مردم بهترین ناظران عملکرد رانندگان هستند و از آنجا که نظارت کامل و صد در صدی عملکرد تمامی راننده‌ها در عمل امکان‌پذیر نیست انتظار می رود مسافران نسبت به تخلفاتی که ممکن است از سوی برخی رانندگان تاکسی رخ دهد بی‌تفاوت نباشند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ما تماس بگیرند.

حضرتی با اشاره به اینکه نرخ نامه جدید پیشنهاد شده گفت: نرخ نامه به شورا رفته که در کمیته تطبیق اجرایی می شود و هنوز چیزی مصوب نشده است.

مدیر عامل تاکسیرانی همدان گفت: در سال جدید همه تاکسی داران مجهز به دستگاه کارتخوان خواهند شد چرا که تا بحال برای پرداخت مالیات در این زمینه ابهام وجود داشت و مشکل حل شد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178965
  • دیدگاه‌ها برای افزایش کرایه تاکسی تا ابلاغ نرخ جدید ممنوع/ تاکسی‌داران مجهز به دستگاه کارتخوان می‌شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.