• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

افزایش نرخی در قبوض برق نداشتیم/حذف قبوض کاغذی برق ربطی به افزایش قیمت ندارد

  • کد خبر : 29104
  • 11 آبان 1398 - 9:53
افزایش نرخی در قبوض برق نداشتیم/حذف قبوض کاغذی برق ربطی به افزایش قیمت ندارد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: حذف قبوض کاغذی باعث ایجاد برخی مشکلات شد و برخی فکر کردند نرخ را گران کردیم و قبض را حذف کردیم تا دیده نشود درحالی که گزارش ها قابل مخفی کردن نیست. سعید فریدونی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: حذف قبوض کاغذی باعث ایجاد برخی مشکلات شد و برخی فکر کردند نرخ را گران کردیم و قبض را حذف کردیم تا دیده نشود درحالی که گزارش ها قابل مخفی کردن نیست.

سعید فریدونی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در کنار پیامکی کردن قبوض هیچ افزایش نرخی نداشتند گفت: افزایش نرخ از اول اردیبهشت ماه صورت گرفت که هفت درصد بود اما بیشتر از این افزایش نداشتیم.

وی، با اشاره براینکه از اواسط خرداد ماه و فصل تابستان قرار شد برای مشترکین پرمصرف و کسانی که خارج از الگو مصرف میکنند علاوه بر هفت درصد، ۱۶ درصد جریمه در نظر بگیریم افزود: این جریمه را به عنوان تخفیف برای کسانی در نظر گرفتیم که مصرفشان نسبت به سال گذشته کمتر شده است و الگو مصرف را هوشمندانه کردند.

فریدونی، ادامه اداد: چون این طرح همزمان شد با حذف قبوض کاغذی باعث ایجاد برخی مشکلات شد و برخی فکر کردند نرخ را گران کردیم و قبض را حذف کردیم تا دیده نشود.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، با تاکید براینکه صورت حساب دقیق همه مشترکین در سیستم ها می باشد تصریح کرد: این اطلاعات و گزارش ها قابل مخفی کردن نیست و امکان آن که بتوانید ببینید وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه در همدان مواردی که مشمول جریمه و تخفیف شوند زیاد نیستند گفت: حدود ۶ تا هفت درصد مردم مشمول این موضوع شدند و این شرایط بیشتر در شهرهای گرمسیر مشاهده شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29104
  • دیدگاه‌ها برای افزایش نرخی در قبوض برق نداشتیم/حذف قبوض کاغذی برق ربطی به افزایش قیمت ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.