• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

افزایش تخت بخش کرونایی بیمارستان اسدآباد/استفاده از راهروی بیمارستان در صورت اجبار/۲ نفر دربخش آی‌سی‌یو وضعیت وخیم دارند

  • کد خبر : 109807
  • 26 فروردین 1400 - 13:40
افزایش تخت بخش کرونایی بیمارستان اسدآباد/استفاده از راهروی بیمارستان در صورت اجبار/۲ نفر دربخش آی‌سی‌یو وضعیت وخیم دارند

ایرج صالحی با اشاره به افزایش تخت به بخش کرونایی بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان بخش اداری بیمارستان را به بخش سرپایی و بخش اورژانس را به بخش اورژانس کرونا تنفسی تبدیل کرده‌ایم، اما اگر مجبور شویم از راهرو بیمارستان استفاده‌ خواهیم کرد. ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو […]

ایرج صالحی با اشاره به افزایش تخت به بخش کرونایی بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان بخش اداری بیمارستان را به بخش سرپایی و بخش اورژانس را به بخش اورژانس کرونا تنفسی تبدیل کرده‌ایم، اما اگر مجبور شویم از راهرو بیمارستان استفاده‌ خواهیم کرد.

ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از افزایش تخت بیمارستان قائم(عج) در بخش کرونایی خبر داد و اظهارکرد: در حال حاضر در این بخش ۹۰ تخت مهیا شده که هم اکنون ۵۸ مورد آن بیمار بستری است.

وی بااشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در اسدآباد، گفت: ما مجبور شدیم به دلیل ازدحام جمعیت مراجعه‌کنندگان برای خدمات دهی بیشتر بخش اداری بیمارستان را به بخش سرپایی و بخش اورژانس را به بخش اورژانس کرونا تنفسی تبدیل کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در پیک های قبلی شیوع کرونا، ما هیچ وقت در یک روز ۲۵ بیمار بستری را نداشتیم اما در این پیک بستری ۲۵ مریض در یک روز را تجربه کردیم و این آمار بسیار بالایی است.

وی با اشاره به اینکه با پیش بینی های که شده از لحاظ تخت مشکلی نداریم چرا با وجود ۵۸ بیمار کرونایی ۳۰ تخت آزاد است، گفت: البته اگر آمار بیماران بالا برود، مجبوریم راهروهای بیمارستان را تخت بزنیم چرا که خدمات دهی در راهرو بیمارستان بهتر از آن است که خارج از بیمارستان بیماران پذیرش داشته باشیم.

صالحی یادآور شد: ناگفته نماند یک مرکز بستری در خوابگاه دانشگاه پیام نور با ظرفیت ۳۰ تخت پیش بینی کرده ایم که یک زمان مریض اضافه شد، مریض‌های قابل انتقال را به آن مرکز منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ما ۴ تخت آی سی یو در بیمارستان داشتیم که این تعداد به ۶ تخت افزایش داده ایم، افزود: در حال حاضر سه بیمار در این بخش بستری هستند که دو نفر از آنان وضعیت وخیم و بدحال یعنی لوله گذاری دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه بیمارانی که در بخش آی سی یو لوله گذاری می شوند، معمولا برگشت‌شان به زندگی سخت است، افزود: بیماران بستری در این بخش حدود ۶۰ سال سن دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در پیک چهارم نسبت پیک قبلی تاکنون کم بوده، افزود: در حال حاضر سه فوتی کرونایی تاکنون داشته ایم که دو نفر از آنها مثبت و یکی مشکوک بوده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=109807
  • دیدگاه‌ها برای افزایش تخت بخش کرونایی بیمارستان اسدآباد/استفاده از راهروی بیمارستان در صورت اجبار/۲ نفر دربخش آی‌سی‌یو وضعیت وخیم دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.