• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

افزایش برد موشکی در سامانه‌های هوایی در دستور است/لزوم خروج افتخارات دفاع مقدس از گنجینه برای بازنگری و استفاده برای اقتدار انقلاب

  • کد خبر : 130689
  • 08 مهر 1400 - 8:41
افزایش برد موشکی در سامانه‌های هوایی در دستور است/لزوم خروج افتخارات دفاع مقدس از گنجینه برای بازنگری و استفاده برای اقتدار انقلاب

سردار محمد عزیزی‌دلشاد با بیان اینکه باید دائما” افتخارات دوران دفاع مقدس را از گنجینه خارج و بازنگری و بر مبنای حرکت ارتقاء اقتدار انقلاب مورد استفاده قرار داد، گفت: قابلیتهای جدیدی در راستای افزایش برد موشکی در سامانه های هوایی در دستور کار است. سردار محمد عزیزی‌دلشاد، رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد […]

سردار محمد عزیزی‌دلشاد با بیان اینکه باید دائما” افتخارات دوران دفاع مقدس را از گنجینه خارج و بازنگری و بر مبنای حرکت ارتقاء اقتدار انقلاب مورد استفاده قرار داد، گفت: قابلیتهای جدیدی در راستای افزایش برد موشکی در سامانه های هوایی در دستور کار است.

سردار محمد عزیزی‌دلشاد، رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ سامانه پدافند هوایی سوم خرداد و باور ۳۷۳ از جدیدترین سیستم‌های دفاعی است، اظهار کرد: اینها در مسیر توسعه دفاعی کشور است و ما باید قابلیت جدیدی را ایجاد کنیم که البته در دستور و برنامه کار ما در بخش تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: برنامه قابلیتهای جنگ الکترونیک، مقابله با جنگ الکترونیک، افزایش برد موشک در سامانه‌ها، افزایش رادارهای موشک در پدافند هوایی، دریایی و زیر دریا از برنامه‌هایی است که طبق مصوبه در جریان است و در زمانهای مختلف برخی از این تجهیزات دستاوردهایی داشته است.

جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح کشور گرامیداشت یاد شهدا را یکی از محورهای ثابت جبهه فرهنگی خواند و اظهار کرد: شهیدان مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند و ما برای آماده سازی اقتدار دوران ظهور دائما” باید در مسیر شهیدان تأکید و پیروی داشته باشیم که برگزاری آئین‌ها و یادواره های بزرگداشت شهدا در این جهت بسیار ارزشمند است.

وی تأکید کرد: ما باید دائما”این افتخارات دوران دفاع مقدس را از گنجینه خارج و بازنگری کنیم و مورد استفاده قرار دهیم و مبنای حرکت آینده برای ارتقاء اقتدار انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن داشته باشیم.

عزیزی‌لشاد با بیان اینکه اگر بخواهیم تأسی کنیم به شهیدان، باید سبک زندگی آنان را بررسی کنیم، چراکه این سبک ابعاد مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: سبک زندگی شهدا در جبهه و جنگ، دلاوری و سلحشوری، در خانواده مهربانی و عفاف و حجاب، در جامعه مهربانی و رفتار درست با مردم است و شهیدان شاخص ما اینگونه بودند و اگر بخواهیم مانند آنان باشیم باید این سبکها را در زندگی پیاده کنیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130689
  • دیدگاه‌ها برای افزایش برد موشکی در سامانه‌های هوایی در دستور است/لزوم خروج افتخارات دفاع مقدس از گنجینه برای بازنگری و استفاده برای اقتدار انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.