• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

افرادی دم از حقوق بشر میزنند که مثلث شوم تروریستی را شکل داده اند

  • کد خبر : 7877
  • 11 تیر 1398 - 11:51
افرادی دم از حقوق بشر میزنند که مثلث شوم تروریستی را شکل داده اند

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی در منطقه دم از حقوق بشر می زنند که مثلث شوم تروریست بین المللی را در منطقه ایجاد کرده اند اظهار داشت :امریکا ، اسرائیل و عربستان سه ضلع این مثلث هستند که در منطقه بدنبال آشوب هستند.   ابراهیم کارخانه ای […]

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی در منطقه دم از حقوق بشر می زنند که مثلث شوم تروریست بین المللی را در منطقه ایجاد کرده اند اظهار داشت :امریکا ، اسرائیل و عربستان سه ضلع این مثلث هستند که در منطقه بدنبال آشوب هستند.

 

ابراهیم کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه  آمریکا کشوری است که بر پایه جنایت و ترور شکل گرفته است افزود: نقطه آغاز آمریکا بر پایه جنایت و ترور بوده است.

وی افزود: در ذات آمریکا خباثت وجود دارد و در قبال ملت ایران هم نیز به دنبال دشمنی و توطئه هست که به فرموده رهبر معظم انقلاب هرجایی آمریکا هست ما باید دوری کنیم.

رئیس کمیته هسته‌ای در مجلس نهم با اشاره به اینکه از ۲۳۸سال که از عمر این کشور جنایت کار می گذرد، ۱۶ سال فقط در جنگ نبوده است افزود: این کشور که اقتصاد خودش را در جنگ،خونریزی و فروش اسلحه می داند بقیه سالها دائما در جنگ مستقیم و غیر مستقیم بوده است .

وی تصریح کرد:در هر نقطه ای از جهان که ناامنی وجود دارد پای آمریکا در میان است و عامل اصلی ناامنی و تروریست در جهان به شمار می رود.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی در منطقه دم از حقوق بشر می زنند که مثلث شوم تروریست بین المللی را در منطقه ایجاد کرده اند اظهار داشت :امریکا ، اسرائیل و عربستان سه ضلع این مثلث هستند که در منطقه بدنبال آشوب هستند.

وی ادامه داد: آمریکا در بیش از ۷۰کودتا در جهان در طی صد ساله گذشته دخالت داشته است ،کشوری که دهها میلیون نفر از جنگ جهانی اول و دوم و بعدش به خون آغشته شدند .

کارخانه ای عنوان کرد: آمریکا کشوری است که جنایت و آدم کشی در ذات آنها وجود دارد و جهان بدون امریکا به جهان امنی تبدیل میشود.

وی یادآور شد: اسرائیل جاسوس منطقه و عربستان مانند گاو شیر ده تامین کننده مسایل مالی  آمریکا است و با حمایت آنها اقدام به  جنگ و خونریزی در منطقه و دنیا می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم عربستان یک رژیم عهد قجری است گفت :عربستان با سوءاستفاده از درآمدهای کلان نفتی خود به عنوان یکی از عوامل تروریست در منطقه هست که جهالت و سیاست را به هم پیوند زده و در تمام  منطقه به خصوص یمن ناامنی ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: آمریکا در اصل به عربستان به عنوان یک کشور پولدار و در واقع گاو شیرده نگاه می کند و عربستان در بین کشورهای جهان خریدار اسلحه و تجهیزات از آمریکا است و با خرید میلیاردها دلار از آمریکا به انبار سلاح های جنگی مجهز شده است، این در حالی  که امکان استفاده از آنها را ندارند و در مقابل پهپادهای یمن برای دفاع از خود عاجز هستند، فقط در جنگ ۴ ساله یمن توانستند از ارتفاعات بالا که از تیر رس خارج هستند بمباران کنند .

کارخانه ای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست عربستان در یمن افزود:گروههای انصار الله یمن خواب را از چشم صعودی ها گرفته اند و نکته جالب اینکه امریکا که خودش سردمدار تروریست در جهان است در نشست اخیر ، ترامپ و بن سلمان، در حقیقت عربستان را بعنوان یک کشور ضد تروریست معرفی کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه  امریکا در راس آن فردی قرار گرفته که به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست افزود: ما دیدیم ترامپ در مقابل پهپاد سرنگون شده چقدر مواضع ضد و نقیض گرفته است به طوری که بسیاری از کارشناسان از وی به عنوان گاو چران آمریکا در سیاست یاد می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7877
  • دیدگاه‌ها برای افرادی دم از حقوق بشر میزنند که مثلث شوم تروریستی را شکل داده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.