• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

افتتاح ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر امسال/ در بخش محصول کشاورزی کمبود نداریم

  • کد خبر : 46513
  • 12 بهمن 1398 - 12:08
افتتاح ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر امسال/ در بخش محصول کشاورزی کمبود نداریم

منصور رضوانی جلال از افتتاح ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان همدان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۴۷۹ نفر به صورت قطعی با افتتاح این پروژه ها به اشتغال می رسند. به گزارش عصر همدان؛ رئیس جهاد کشاورزی استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران […]

منصور رضوانی جلال از افتتاح ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان همدان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۴۷۹ نفر به صورت قطعی با افتتاح این پروژه ها به اشتغال می رسند.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس جهاد کشاورزی استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح پروژه ها در دهه فجر اظهار کرد: در مجموع ۵۷ طرح برای افتتاح و ۸ طرح کلنگ زنی در دهه فجر با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در افتتاح طرح های دهه فجر در بخش کشاورزی ۴۷۹ نفر به اشتغال قطعی می رسند و طرح های شاخص احداث گلخانه، آبیاری های تحت فشار، صنایع تبدیلی، کشت گیاهان دارویی و محصولات کم آب‌بر است.

رضوانی جلال ادامه داد: در ایجاد گلخانه های سطح همدان ۲۱ هکتار تعهد داشتیم که بستر سازی بیش از ۳۶۰ هکتار تاکنون در استان ایجاد شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه در بخش کشاورزی پاشنه آشیلی به دست دشمن تاکنون نداده ایم، گفت: نوسانات قیمت در محصولات کشاورزی وجود دارد اما کمبود محصول کشاورزی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در بخش گلخانه، صنایع تبدیلی، تولید گوشت قرمز، احیا و مرمت قنوات و توسعه آبیاری تحت فشار پیشرفت خوبی داشته ایم، بیان کرد: ۱۳۸ درصد در سرشاخه کاری، ۹۵ درصد در تولید گوشت قرمز و ۲۵ درصد نیز در توسعه گلخانه ها پیشرفت داشته ایم.

رضوانی جلال با تاکید بر اینکه نخستین اولویت استان ارائه تسهیلات به متقاضیان ساخت گلخانه است، تصریح کرد: در حال حاضر به میزان ۸ برابر، پرونده در بانک وجود دارد که ۱.۷ درصد پرونده ها به انعقاد قرارداد برسانیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیز افزود: سرمایه گذاری در سال گذشته ۳۵۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی بوده که در ۱۰ ماهه امسال به ۳۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد: سند اشتغال ۲ هزار و ۶۲۰ نفر در بخش کشاورزی تعریف شده و در سال جاری نیز تا پایان دی ماه برای ۲ هزار و ۴۶۶ نفر به نتیجه رسیده است.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه ۷۶۰ فقره پروانه تاسیس با رقم ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی داشته ایم گفت: صادرات ۹ ماهه غیر نفتی در بخش کشاورزی استان ۲۲۷ هزار تن با رقم ۲۶۳ میلیون دلار است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46513
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۶۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر امسال/ در بخش محصول کشاورزی کمبود نداریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.