• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان خبر داد:

افتتاح چندین طرح عمرانی،خدماتی و ورزشی در کبودراهنگ

  • کد خبر : 205150
  • 02 آذر 1402 - 13:34
افتتاح چندین طرح عمرانی،خدماتی و ورزشی در کبودراهنگ
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان از افتتاح چندین طرح عمرانی،محرومیت زدایی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش عصر همدان آیین افتتاح طرح های عمرانی،خدمات رسانی و ورزشی سپاه با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و مسئولین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: نهاد مردمی بسیج برخواسته از بطن مردم و انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد آماده خدمت رسانی به مردم است.

او با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در طول سال افزود: بسیج سازندگی در تمامی ایام سال در حال خدمت رسانی به محرومین جامعه است و در این ایام مبارک با توجه به وظیفه ذاتی خود شاهد افتتاح و بهره برداری چندین پروژه محرومیت زدایی و خدمت رسانی توسط بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ خواهیم بود.

مجیدی با تشریح عمده فعالیت های بسیج سازندگی سپاه کبودراهنگ در هفته بسیج اظهار داشت: افتتاح یک باب خانه محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان همزمان با هفته بسیج از فعالیت های جهادگران بسیج سازندگی در این شهرستان است.

سردار مجیدی ازافتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان خبرداد و بیان کرد:افتتاح مخزن آب در روستاهای پرورق با اعتبار ۳ میلیارد تومان از دیگر پروژه های خدمات رسانی بسیج سازندگی است.

او با اشاره به دیگر طرح های مهندسی سپاه کبودراهنگ بیان کرد: آیین کلنگ زنی کیلینیک دندان پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی روستای کردآباد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از خدمات مهندسی سپاه کبودراهنگ است.

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در انتها خاطر نشان کرد:مرکز مشاوره خانواده با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از منابع خیرین از مهم ترین پروژه های مورد بهره برداری در این شهرستان است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205150
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح چندین طرح عمرانی،خدماتی و ورزشی در کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.