• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

اعطای تسهیلات بانکی به باشگاه‌های خصوصی

  • کد خبر : 204071
  • 23 آبان 1402 - 7:58
اعطای تسهیلات بانکی به باشگاه‌های خصوصی
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از پرداخت وام و تسهیلات تبصره ۱۸ به باشگاه‌های خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای حمایت از باشگاه‌های خصوصی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش تسهیلاتی به متقاضیان اعطا می‌شود.
وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در قالب تبصره ۱۸ اقدام به پرداخت وام و تسهیلات به باشگاه‌های خصوصی در تمامی رشته‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان نهاوند خواهد کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: این تسهیلات برای تجهیزات و توسعه باشگاه‌های خصوصی در نظر گرفته‌شده و می‌تواند رونق‌بخش ورزش شهرستان باشد.
وی بیان کرد: در شهرستان در رشته‌های مختلف استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که توسعه زیرساخت‌ها و باشگاه‌های ورزشی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و شکوفایی استعدادهای ورزشی شهرستان شود.
علی بخشی در ادامه از راه‌اندازی خانه جوان نهاوند به‌زودی خبر داد.
وی گفت: روز گذشته با حضور روزبه کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و خانم دکتر ابوالفتحی کارشناس حوزه مشاوره در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند جلسه‌ای جهت راه‌اندازی خانه جوان برگزار شد.
علی بخشی افزود: هدف از ایجاد و راه‌اندازی خانه جوان فراهم کردن محلی برای مطرح کردن ایده‌ها، بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات و رصد خواسته‌های جوانان و همچنین محلی برای نشست هم‌اندیشی جوانان و مسئولان است.
وی در پایان گفت: هرچقدر بتوانیم در زمینه‌های ورزشی و اجتماعی نسل جوان را همراه کنیم قطعاً جامعه‌ای شاداب‌تر و نسل جوانی پویا خواهیم داشت و آسیب‌های اجتماعی هم کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204071
  • دیدگاه‌ها برای اعطای تسهیلات بانکی به باشگاه‌های خصوصی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.