• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

اعزام ۱۱۱ دانش آموز دختر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور+ تصاویر

  • کد خبر : 176139
  • 05 بهمن 1401 - 10:56
اعزام ۱۱۱ دانش آموز دختر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور+ تصاویر

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تعداد ۱۱۱ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در مراسم بدرقه این دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه های فرهنگی و بسیار مورد علاقه دانش […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تعداد ۱۱۱ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در مراسم بدرقه این دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه های فرهنگی و بسیار مورد علاقه دانش آموزان است و اثرات مثبت معنوی زیادی دارد.

وی اظهار داشت: در این اردوها نسل جوان از نزدیک با رشادت های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولین مرحله از اعزام های راهیان نور در نهاوند تعداد ۱۱۱ نفر از دانش آموزان دختر مدارس نهاوند و بخش خزل به این اردو اعزام می شوند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در قالب ۳ دستگاه اتوبوس و به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

مختاری گفت: در این اردو دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند کار، والفجر ۸، والفجر ۴، شلمچه، کربلای ۵ و فتح المبین بازدید می کنند.

وی بیان داشت: برنامه های فرهنگی خوبی برای این اردو در نظر گرفته شده است و در هر اتوبوس راوی دوران دفاع مقدس که از رزمندگان نهاوندی هستند، حضور دارند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: در این اعزام ها سعی شده است که اولویت با کسانی باشد که تاکنون از مناطق عملیاتی بازدید نکرده اند.

وی در پایان گفت: تا پایان سال مراحل دیگری از اعزام دانش اموزان و اقشار مختلف مردم نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور انجام‌می شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176139
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۱۱۱ دانش آموز دختر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.