• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان بهار به مناطق جنوب

  • کد خبر : 176468
  • 09 بهمن 1401 - 9:12
اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان بهار به مناطق جنوب

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: با هدف آشنایی نسل دهه هشتادی و نودی‌ با آرمان و سیره شهدا صبح امروز دانش آموزان بهاری به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند. حسین خرمی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار در گفت‌گو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان بهار به مناطق […]

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: با هدف آشنایی نسل دهه هشتادی و نودی‌ با آرمان و سیره شهدا صبح امروز دانش آموزان بهاری به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

حسین خرمی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار در گفت‌گو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان بهار به مناطق جنوب در هشتم بهمن ماه گفت: مناطق جنگی، ثروت های معنوی کشور و حماسه عظیمی هستند که باید قدر آن را بدانیم و با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و بازدید از یادمان ها و محل هایی که شهدای دفاع مقدس جانانه در آنجا دفاع کردند باعث آشنایی دانش‌آموزان و نسل دهه هشتادی و نودی ها با اهداف، آرمان و سیره شهدا می‌شویم.

حسین خرمی نیز اذعان کرد: صبح امروز با سهمیه اعزام ۸۸ نفر از دانش آموزان در قالب دو اتوبوس، دانش‌آموزان دو مدرسه شهید محبی شهر بهار و مدارس شهر لالجین به مدت ۳ روز در این سفر معنوی حضور خواهند داشت و از مناطق عملیاتی والفجر۸، اروندکنار، شلمچه، کربلای۴، فتح المبین و معراج شهدای شهر اهواز بازدید خواهند کرد.

خرمی آلام گفت: شایان ذکر است که این اردو مختص دانش‌آموزان بوده و در ایام عید نوروز هم بحث اعزام اردوی راهیان نور عموم مردم را به مناطق جنگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176468
  • دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان بهار به مناطق جنوب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.