• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

اعزام بیش از ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور غرب

  • کد خبر : 221558
  • 18 مرداد 1403 - 9:20
اعزام بیش از ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور غرب
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: بیش از 200 نفر از بسیجیان این شهرستان به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛حسین سوری صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در میان جامعه عنوان کرد و گفت: اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: اگر امروز دشمن در فضای مجازی و واقعی نمی خواهد حرکت راهیان نورادامه داشته باشد به این دلیل است که عنصر جهاد در راه خدا در کاروان های راهیان نور احیا می شود.

سوری با تشریح یادمان های مورد بازدید در استان کردستان بیان کرد:یادمان شهدای پیشمرگ در تپه های الله اکبر،یادملن شهدای کربلای ۱۰ و یادمان شهدای سیراتبند،یادمان شهدای والفجرچهار و ۹،یادمان شهدای مریوان و دریاچه زریوار و همچنین یادمان دالانی از جمله مقاصد کاروان های راهیان نور در استان کردستان است.

حسین سوری با اشاره به اعزام دومین مرحله اردوی راهیان نور از کبودراهنگ به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این مرحله به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/ ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221558
  • دیدگاه‌ها برای اعزام بیش از ۲۰۰ نفر به اردوی راهیان نور غرب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.