• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
4

اطعام علوی یک هزار نفر به همت بانوان فاطمی در همدان+تصاویر

  • کد خبر : 158507
  • 27 تیر 1401 - 19:27
اطعام علوی یک هزار نفر به همت بانوان فاطمی در همدان+تصاویر

اینجا تعدادی از بانوان همدانی برای آن که محبت خود را به مولاشان نشان دهند و به عشق علی(ع)، یک هزار کیک مرغ تهیه و بین مردم توزیع کردند. به گزارش عصرهمدان؛ روز غدیر آمد؛ روزی که ملائکه پای کوبان علی(ع) را صدا می زنند، روزی که مولایمان بر روی دستان نبی خدا(ص) به عنوان […]

اینجا تعدادی از بانوان همدانی برای آن که محبت خود را به مولاشان نشان دهند و به عشق علی(ع)، یک هزار کیک مرغ تهیه و بین مردم توزیع کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ روز غدیر آمد؛ روزی که ملائکه پای کوبان علی(ع) را صدا می زنند، روزی که مولایمان بر روی دستان نبی خدا(ص) به عنوان امام امت معرفی و دین مبین اسلام تکمیل شد.اعمال و عبادات در این روز هزاران بار و بلکه میلیون ها بار برتر از روزهای دیگر است.

روزی که حتی تنها غذا دادن به یک مومن در آن، برابری می کند “با ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین) و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند.”

و اما اینجا بانوان فاطمی در همدان برای تبلیغ غدیر آستین های همت خود را بالا زده اند تا با تهیه ملزومات کیک مرغ برای یک هزار نفر؛ دل های بسیاری را به یاد مولایشان شاد کنند و در اطعام علوی سهیم شوند و شعار جمع معنویشان شده؛”فقط به عشق علی(ع)”.

این بانوان به صورت خودش گرد هم جمع و هر کدام برای تهیه غذا مسئولیتی را عهده دار شده اند، نه تنها برای ثواب اطعام دادن در روز غدیر، بلکه دل هایشان را با محبت علوی گره زده اند و این گونه مودتشان را به مولایشان نشان می دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158507
  • دیدگاه‌ها برای اطعام علوی یک هزار نفر به همت بانوان فاطمی در همدان+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.