• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اسکان هزار نفر و بازدید حدود ۶۰ هزار مسافر از اماکن گردشگری نهاوند

  • کد خبر : 180686
  • 10 فروردین 1402 - 22:45
اسکان هزار نفر و بازدید حدود ۶۰ هزار مسافر از اماکن گردشگری نهاوند

فرماندار نهاوند از ستاد اسکان مسافران نوروزی در نهاوند و خزل بازدید کرد و از بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد. به گزارش عصرهمدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان، از ستاد اسکان مسافران […]

فرماندار نهاوند از ستاد اسکان مسافران نوروزی در نهاوند و خزل بازدید کرد و از بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرهمدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان، از ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهر نهاوند و فیروزان بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و همچنین فراهم‌آوردن امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهرستان ظرفیت اسکان یک هزار و ۲۰۰ نفری برای مسافران در شهرستان نهاوند فراهم شد.

وی گفت: در حال حاضر آموزش‌و پرورش با ۴ محل اسکان در سطح شهرستان دارای ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفری مسافران را دارد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در بحث هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خانه مسافر و همچنین مهمان‌سرای ادارات نیز حدود ۹۰۰ نفر ظرفیت پذیرش مسافر وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۵۸ نفر در شهرستان نهاوند اسکان‌یافته‌اند، گفت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی نیز بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و تفریحی شهرستان نیز بازدید داشته‌اند.

احمدوند گفت: انتظار می‌رود این میزان بازدید تا پایان تعطیلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی بر ضرورت بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای فراهم‌کردن رفاه هرچه بیشتر برای مسافران و گردشگران تأکید کرد و گفت: در بحث اقدامات و بازدیدهای بهداشتی و امنیت غذایی نیز اقدامات بسیار خوبی به همت شبکه بهداشت و درمان انجام شده چرا که سلامت و امنیت مسافران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180686
  • دیدگاه‌ها برای اسکان هزار نفر و بازدید حدود ۶۰ هزار مسافر از اماکن گردشگری نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.