• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اسدآباد بیشترین میزان بارش در استان همدان را داشته است

  • کد خبر : 29205
  • 09 آبان 1398 - 14:06
اسدآباد بیشترین میزان بارش در استان همدان را داشته است

کارشناس اداره هواشناسی همدان گفت: از امروز تا پایان هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است افزود: اسدآباد بیشترین میزان بارش در استان همدان را داشته است. محمدحسن باقری شکیب امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین نوار بارش […]

کارشناس اداره هواشناسی همدان گفت: از امروز تا پایان هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است افزود: اسدآباد بیشترین میزان بارش در استان همدان را داشته است.

محمدحسن باقری شکیب امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین نوار بارش در استان از شهرستان اسدآباد به میزان ۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: مقدار بارش‌ها در ایستگاه هواشناسی همدان در ۲۴ ساعت گذشته به میزان یک میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: از امروز تا پایان هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی است.
باقری شکیب با بیان اینکه فعلا پدیده بارشی در استان نداریم ادامه داد: در برخی مناطق استان دمای حداقل شبانه به حدود صفر درجه رسیده اما دمای روزانه دو تا سه درجه افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دما در شهرستان بهار با ۱۶ درجه سانتیگراد بوده و صبح امروز دمای هوا در همدان و بهار با یک درجه خنکترین شهرهای استان بودند.

باقری شکیب اضافه کرد: دمای هوا در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا یک درجه و در ۲۴ ساعت آینده بین ۱۶ تا یک درجه سانتیگراد در نواسان خواهد بود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29205
  • دیدگاه‌ها برای اسدآباد بیشترین میزان بارش در استان همدان را داشته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.