• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

استیضاح رئیس‌جمهور شرایط کشور را بدتر و سبب آشفتگی مدیریتی می‌شود

  • کد خبر : 89395
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
استیضاح رئیس‌جمهور شرایط کشور را بدتر و سبب آشفتگی مدیریتی می‌شود

هادی بیگی نژاد گفت: : استیضاح در شرایط کنونی که چند ماه بیشتر از عمر دولت بیشتر نمانده است اصلاًً به صلاح کشور نیست و شرایط کشور را بدتر می‌کند هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح‌شدن بحث استیضاح رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: […]

هادی بیگی نژاد گفت: : استیضاح در شرایط کنونی که چند ماه بیشتر از عمر دولت بیشتر نمانده است اصلاًً به صلاح کشور نیست و شرایط کشور را بدتر می‌کند

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح‌شدن بحث استیضاح رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به‌عنوان یک منتقد رئیس‌جمهور همه ما از وضعیت کنونی راضی نبوده و دلخور هستیم.

وی با اشاره به سیستم مدیریتی در دنیا تصریح کرد: هنگامی‌که یک مسئول مافوق کار را ضعیف انجام داده و رها  کند و پایین‌دست نیز از آن تبعیت می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی‌که یک مدیر بالادستی غیبت کند مجموعه مدیریتی زیردست هم دچار آشفتگی  شده و کارها از سامان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت مدیریتی در کشور این‌گونه است و باید دانست که ما مسائل مهم روز و آینده را در پیش داریم که بازار نوروز و وضعیت کرونا و تورم تنها گوشه‌ای از آنان است.

بیگی نژاد به مشکلات اساسی بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا که بسیاری از مردم را درگیر کرده است و رسیدگی به سامان دادن به مشکلات آن برنامه‌ریزی می‌خواهد که کار سختی است.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و مسائل مطرح‌شده اگر مسئول بالادستی برداشته شود می‌توان انتظار داشت که وزارت بهداشت، بازرگانی، فروش نفت و دیگر مسائل آشفته می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  تحریک دشمن برای واردکردن فشار بیشتری به کور را از دیگر آسیب‌های این برکنار دانست و تأکید کرد: استیضاح در شرایط کنونی که چند ماه بیشتر از عمر دولت بیشتر نمانده است اصلاًً به صلاح کشور نیست.

وی با اشاره به نقدهای مختلف به کار رئیس‌جمهور تأکید کرد: باید گفت که امروز استیضاح مشکلات کشور را حل نمی‌کند که هیچ بلکه وضعیت را بدتر می‌کند.

بیگی نژاد بابیان اینکه خلأ عملکردی آقای روحانی به‌شدت احساس می‌شود، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تشکیل جلسات متعدد با وزرا به دنبال بهبود شرایط کشور است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89395
  • دیدگاه‌ها برای استیضاح رئیس‌جمهور شرایط کشور را بدتر و سبب آشفتگی مدیریتی می‌شود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.