• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

استقبال خانواده‌های نهاوندی از همایش سوارکاری

  • کد خبر : 179275
  • 14 اسفند 1401 - 8:55
استقبال خانواده‌های نهاوندی از همایش سوارکاری

جشنواره سوارکاری به مناسبت روز جوان با حضور پرشور خانواده های نهاوندی و علاقمندان به ورزش اسب سواری در نهاوند برگزار شد. به گزارش عصر همدان، در محیطی شاد و خانوادگی و به مناسبت روز جوان و اعیاد شعبانیه جشنواره اسب سواری با حضور علاقمندان و شرکت کنندگانی از استان و شهرستان‌های اطراف در مجموعه […]

جشنواره سوارکاری به مناسبت روز جوان با حضور پرشور خانواده های نهاوندی و علاقمندان به ورزش اسب سواری در نهاوند برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، در محیطی شاد و خانوادگی و به مناسبت روز جوان و اعیاد شعبانیه جشنواره اسب سواری با حضور علاقمندان و شرکت کنندگانی از استان و شهرستان‌های اطراف در مجموعه فرهنگی و ورزشی مهندس علیمرادیان با حضور پر شمار خانواده های نهاوندی برگزار شد.

در این همایش جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از علاقمندان به ورزش مفرح سوار کاری حضور داشتند.

در این همایش بیش از ۵۰ سوارکار از شهرستان نهاوند و استان های کرمانشاه، لرستان و همدان به اجرای حرکات نمایشی با اسب‌های خود پرداختند و در پایان به تمامی سوارکاران به رسم ادب و یادبود تندیس همایش سوارکاری اهدا شد.

جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: با همکاری هیئت سوارکاری شهرستان و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی در نظر داریم در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ مسابقه کورس و همایش سوارکاری به صورت کشوری را در شهرستان نهاوند برگزار کنیم.

در ادامه تصاویری از این همایش جذاب را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179275
  • دیدگاه‌ها برای استقبال خانواده‌های نهاوندی از همایش سوارکاری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.