• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه نوروزگاه شهر سرکان+تصاویر

  • کد خبر : 148524
  • 10 فروردین 1401 - 9:34
استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه نوروزگاه شهر سرکان+تصاویر

رئیس میراث فرهنگی و امور گردشگری تویسرکان از استقبال مسافران از جشن های نوروزگاه به ویژه در باغ شهر سرکان خبر داد‌. به گزارش خبرنگار عصرهمدان، این روزها همزمان با ایام نوروز، جشن ها و نوروزگاه های متعددی در سراسر استان همدان و به تبع در تویسرکان برگزار می شود. و اما در شهر طلای […]

رئیس میراث فرهنگی و امور گردشگری تویسرکان از استقبال مسافران از جشن های نوروزگاه به ویژه در باغ شهر سرکان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان، این روزها همزمان با ایام نوروز، جشن ها و نوروزگاه های متعددی در سراسر استان همدان و به تبع در تویسرکان برگزار می شود.

و اما در شهر طلای سبز این آیین در محل پارک توریستی کمربسته سرکان و در کنار مجموعه چنارهای ثبت ملی شده این پارک برگزار شد تا محفلی باشد برای شور و نشاط عموم.

به گفته اسحاق ترکاشوند رئیس میراث فرهنگی و امور گردشگری شهرستان تویسرکان، نوروزگاه سرکان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

وی عنوان کرد: اجرای موسیقی محلی، اجرای زنده خواننده های بومی، شعر خوانی پیشکسوتان، برگزاری مسابقه طناب کشی و گردو بازی تنها بخشی از برنامه های آیین نوروزگاه بود.

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان افزود: گردو بازی یکی از میراث ناملموس ثبت ملی شده شهرستان است که نزد مردم این دیار شناخته شده.

ترکاشوند ادامه داد: در حاشیه این نوروزگاه شاهد عرضه محصولات صنایع دستی نیز بودیم.

به گزارش عصرهمدان؛ باغ شهر سرکان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و در این میان پارک تفریحی ـ توریستی کمر بسته این شهر، محلی رویایی برای گردشگران به ویژه در فصل بهار باشد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148524
  • دیدگاه‌ها برای استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه نوروزگاه شهر سرکان+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.