• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

استر و مردخای در آتش ؟!!

  • کد خبر : 66130
  • 27 اردیبهشت 1399 - 19:00
استر و مردخای در آتش ؟!!

علی رغم جار و جنجال رسانه های عبری عربی و غربی مبنی بر آتش کشیدن مقبره استر و مردخای آرامش در این مکان پابرجا و اثری از آتش سوزی نیست. به گزارش عصر همدان؛ به دنبال جار و جنجال رسانه های عبری عربی و غربی  مبنی بر به آتش کشیدن!! مقبره استر و مردخای در […]

علی رغم جار و جنجال رسانه های عبری عربی و غربی مبنی بر آتش کشیدن مقبره استر و مردخای آرامش در این مکان پابرجا و اثری از آتش سوزی نیست.

به گزارش عصر همدان؛ به دنبال جار و جنجال رسانه های عبری عربی و غربی  مبنی بر به آتش کشیدن!! مقبره استر و مردخای در همدان، احسان مطهری زاده فعال رسانه ای با حضور در این مقبره و انتشار این ویدئو ، ادعای یاد شده را پاسخ داد .

همانگونه در این فیلم مشخص است،تخریب و به آتش کشیده شدن این اثر ثبت شده ملی، آنگونه که در رسانه های غربی گفته شده است ، صحت ندارد و به نظر می رسد رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کرده اند در روز نکبت (سالروز تشکیل غیرقانونی رژیم منحوس صهیونیستی) و همچنین در آستانه روز جهانی قدس با دستاویز قرار دادن این گونه اخبار غیرواقعی از زیر فشار رسانه ای و مجازی بین المللی خارج شوند و با مظلوم نمایی به نوعی فرافکنی نمایند.

لازم به ذکر است، «ایلان اسکاتس کار» نماینده ویژه آمریکا «در امور نظارت و مقابله با یهودستیزی»،(#طرفداری_از_صهیونیزم) آتش‌کشیدن!! مقبره «استر و مردخای» مکان مقدس یهودیان ایران و جهان در همدان را قویا محکوم کرده است.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تهدید سه ماه پیش برای تخریب این مقبره، یادآور شد که رژیم ایران دولت سردمدار حمایت از یهودستیزی!! (صهیونیزم ستیزی)در جهان است. او هشدار داد که این اقدامات ایران باید متوقف شود و از جامعه یهودی (صهیونیسم) و سایر اقلیت‌ها محافظت شود.

روز جمعه، جاناتان گرینبلات رئیس «اتحادیه ضد افترا» در توئیتر خود نوشت براساس گزارش‌ها مقبره «استر و مردخای» که از مکان های مقدس یهودیان است، در شهر همدان در ایران به آتش کشیده شده است. یک شاهد عینی به صدای آمریکا گفت که ماشین‌های آتش‌نشانی به سمت این مقبره رفته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=66130
  • دیدگاه‌ها برای استر و مردخای در آتش ؟!! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.