• امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 11 October - 2024
2

از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستا به طور کامل اینترنت ADSL دارند

  • کد خبر : 96783
  • 26 آذر 1399 - 12:23
از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستا به طور کامل اینترنت ADSL دارند

عباس قبادی با بیان این مطلب که از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستا دارای اینترنت adsl هستند گفت: از این تعداد ۲۶ روستا دارای اینترنت همراه ۴G و ۳G هستند. به گزارش عصر همدان، این روزها که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کلاس های درسی و محافل مواجه هستیم، نیاز مردم به […]

عباس قبادی با بیان این مطلب که از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستا دارای اینترنت adsl هستند گفت: از این تعداد ۲۶ روستا دارای اینترنت همراه ۴G و ۳G هستند.

به گزارش عصر همدان، این روزها که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کلاس های درسی و محافل مواجه هستیم، نیاز مردم به استفاده از اینترنت بیش از پیش شده است. در این باره گفتگویی با رئیس مخابرات شهرستان بهار داشتیم تا از چگونگی پوشش اینترنت شهرستان در روستاهای مختلف مطلع شویم.

عباس قبادی، رئیس اداره مخابرات شهرستان بهار گفت: از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستای دارای اینترنت adsl هستند که از این ۵۰ روستا ۴۵ روستا دارای سرعت ۱۶ مگ هستند که با سرعت همدان و تهران برابری می کند و در ۵ روستاها نیز تعدادی پورت adsl با سرعت ۴ مگ اختصاص داده ایم که هنوز تعدادی از آن خالی مانده و همه آنها به فروش نرسیده است.

وی در مورد پوشش همراه و اینترنت همراه گفت: همراه اول در کل شهرستان بدون اتصال پوشش دهی کامل دارد و از ۶۸ روستا تعداد ۲۶ روستا ۳G و ۴G است، اما طبق قانون تنظیم مقررات و فناوری اطلاعات اگر در محلی یکی از اپراتورها آنتن دهی داشته باشد ، دیگر اپراتورها تعهدی نخواهند داشت.

رئیس مخابرات شهرستان بهار در مورد انتقاد هایی در خصوص اینترنت ضعیف در بعضی روستاها افزود: در جلسه ای که با آموزش و پرورش و در حضور فرماندار برگزار شد نیز این مسئله مطرح شد، اما در اکثر روستاها adsl واگذار می شود و مردم می توانند از آن استفاده کنند، اما تمایلی ندارند، به طور مثال در روستایی که اینترنت همراه ضعیف است، در عوض adsl فعال است.

وی ادامه داد: گذشته از این، طبق قانون تنظیم مقررات در جایی که یکی از اپراتورها مثل ایرانسل پوشش کامل داشته باشد، تعهدی بر دوش سایر اپراتورها مثل همراه اول و رایتل نخواهد آمد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96783
  • دیدگاه‌ها برای از ۶۸ روستای بهار ۵۰ روستا به طور کامل اینترنت ADSL دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.