• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت جایگاه زنان و احیای نقش والای زنان بوده است

  • کد خبر : 174313
  • 13 دی 1401 - 12:17
از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت جایگاه زنان و احیای نقش والای زنان بوده است

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم هفته بزرگداشت مقام زن وروز مادر در سالن جلسات بخشداری صالح‌آباد برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ جلسه اموربانوان و تحکیم خانواده با حضور بخشدار و کارشناس امور بانوان بخش و نماینده بانوان ادارات شهر وروستا برگزار شد. عادل عبدالملکی بخشدارصالح آباد در این جلسه با بیان اینکه  حضور […]

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم هفته بزرگداشت مقام زن وروز مادر در سالن جلسات بخشداری صالح‌آباد برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ جلسه اموربانوان و تحکیم خانواده با حضور بخشدار و کارشناس امور بانوان بخش و نماینده بانوان ادارات شهر وروستا برگزار شد.
عادل عبدالملکی بخشدارصالح آباد در این جلسه با بیان اینکه  حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری اثرگذار، لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه به شمار می رود اظهار کرد: مشارکت زنان یکی از مولفه‌های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می شود تا بانوان نقش خود را ایفا نمایند.
وی با بیان نقش و اهمیت زنان در جامعه، اظهار کرد: یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت جایگاه زنان و احیای نقش والای زنان بوده است.
عبدالملکی با بیان اینکه در آموزه های دینی بر مقام والای مادر و جایگاه زنان تاکید شده، افزود : اهمیتی که بانوان در جامعه دارند آنجایی جلوه گر می شود که در آموزه های دینی بهشت زیر پای مادر عنوان شده است.
درادامه جلسه کارشناس امور بانوان بخش، طراوتی ضمن تشکر از حضور بانوان در جلسه دستور کار جلسه را تشریح نمود و از تمامی بانوان حاضر در جلسه خواست نسبت به برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته زن و مقام زن اهتمام ویژه داشته باشند.
در ادامه  هریک از اعضا برنامه های پیشنهادی هفته ی بزرگداشت مقام زن رابیان نمودند.
از جمله برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا(س)، تقدیر از بانوان کارآفرین ونخبگان علمی، ورزشی،هنری تجلیل ازمادران وهمسران شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی،برپایی جشنواره دستاوردهای صنایع دستی بانوان و تشکیل  همایش عفاف وحجاب وبرگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها وروز ‌مادر می باشد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174313
  • دیدگاه‌ها برای از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت جایگاه زنان و احیای نقش والای زنان بوده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.