• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

از سرکشی به واحد های تولیدی و کمک به بازگشایی مجدد تا پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی

  • کد خبر : 126855
  • 10 شهریور 1400 - 10:41
از سرکشی به واحد های تولیدی و کمک به بازگشایی مجدد تا پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی روز گذشته در جمع خبرنگاران به بررسی عملکردهای دولت در سه ماهه گذشته پرداخت و گفت: اشتغال جوانان در همدان اولویت اصلی و ضروری است که با پیگیری ها و بازدید هایی که ازمراکز تولیدی طی یک سال گذشته تا به حال داشته ایم موجب راه اندازی و بازگشایی مجدد برخی از […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی روز گذشته در جمع خبرنگاران به بررسی عملکردهای دولت در سه ماهه گذشته پرداخت و گفت: اشتغال جوانان در همدان اولویت اصلی و ضروری است که با پیگیری ها و بازدید هایی که ازمراکز تولیدی طی یک سال گذشته تا به حال داشته ایم موجب راه اندازی و بازگشایی مجدد برخی از آنها شده است.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک ایام هفته دولت و ادای احترام به شهدای ترور سه قوه در سال ۱۳۶۰ و با محکوم کردن حمایت های آمریکای تروریست و جنایتکار از اهداف و عملکرد های جنایتکاران در سراسر جهان به بیان عملکرد دولت پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی صبح دیروز در جمع خبرنگاران به بررسی عملکردهای دولت در سه ماهه گذشته پرداخت و گفت: اشتغال جوانان در همدان اولویت اصلی و ضروری است که با پیگیری ها و بازدید هایی که ازمراکز تولیدی طی یک سال گذشته تا به حال داشته ایم موجب راه اندازی و بازگشایی مجدد برخی از آنها شده است.

بانکداری حاکم در جامعه سبب تعطیلی واحدهای تولیدی

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به روش های بانکداری در کشور افزود: سود های افزایشی ، پلکانی و مرکب توان تولید کنندگان را گرفته و سبب ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از مراکز تولیدی در استان شده است که با تلاش ها و پیگیری های در حال بازگشایی و ادامه فعالیت هستند.

کوتاهی در تامین آب همدان

فلاحی با اشاره به معضل قطعی آب در همدان گفت: مشکل تامین آب برای شهر همدان با گذشت ۱۷ سال از سفر مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان مبنی بر تامین منابع پایدار آب هنوز نتیجه ای در بر نداشته است.

وی در رابطه با انتقال آب از خالق وردی به همدان گفت: انتقال آب از این منطقه به همدان با مخالفت هایی رو برو است و همچنین آب سد تالوار حاوی آرسنیک است که برای آشامیدن مناسب نیست.

پروژه های احداث شده با نظرات غیرکارشناسی و هزینه های بر باد رفته

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث چندین پل در همدان افزود: متاسفانه همدان طی چند سال گذشته غیر کارشناسانه مدیریت شده که حاصل آن احداث چندین پروژه با هزینه های بسیار بالا و ناکار آمد می باشد.

فلاحی در باره پل دو طبقه چراغ قرمز( پل شهید همدانی) گفت: این پل با مشکلات بسیاری مواجه است که با مطالعات ضعیف و غیر کارشناسی همراه بوده که افتتاح عجولانه نیز مزید بر علت شده است.

وی افزود: تنها چند روز بعد از افتتاح طبقه اول این پل شاهد بوجود آمدن مشکلاتی نظیر گیر کردن چندین خودرو در زیر آن بودیم و مشکل دیگر طبقه دوم آن است که احداث آن بخاطر ایجاد مزاحمت برای سازمان های مجاور خواهد داشت.

پروژه عظیم اسکای مال بدون پروانه شهرداری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان همدان مانع اجرای این نیستند و ما خواستار ارائه مطالعات کارشناسی از سوی مجریان هستیم، اما این پروژه فاقد مطالعات و نظرات کارشناسی و همچنین فاقد پروانه برای احداث می باشد.

طرح بین المللی بازیافت هواپیما و نبود زمین مورد نیاز

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در باره طرح بین المللی بازیافت هواپیما عنوان کرد: این طرح برای همدان مطلوب می باشد و به دنبال آن اشتغال زایی را به دنبال دارد که ما پیگیر آن هستیم اما متاسفانه زمین مناسبی برای احداث آن تامین نشده است.

وی افزود: این طرح در سمنان نیز در حال پیگیری است و در صورتی که زمین مورد نیاز تامین نگردد این طرح به سمنان واگذار می شود.

پرونده تخلفات برخی مدیران روی میز دستگاه قضا

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتخاب رئیس جمهور جدید گفت: دولت انقلابی، مدیران جهادی و انقلابی می خواهد و نمایندگان استان در امور اجرایی دخالتی ندارند اما انتخاب آنان بر اساس نظر مجمع صورت می گیردو

وی افزود: پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی داده شده است.

مدیریت بحران کرونا

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در باره مدیریت بحران کرونا در استان گفت: مدیریت بحران کرونا در همدان می‌ توانست بهتر باشد به نحوی که در بعضی موارد از ظرفیت خالی بیمارستان‌ها استفاده نشد و در در جایی دیگر در محوطه بیمارستانی از چادر و ایجاد بیمارستان صحرایی کمک گرفته شد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126855
  • دیدگاه‌ها برای از سرکشی به واحد های تولیدی و کمک به بازگشایی مجدد تا پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.