• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
3

از سد خرمرود چه خبر؟!

  • کد خبر : 137888
  • 16 آذر 1400 - 12:27
از سد خرمرود چه خبر؟!

احداث سد مخزنی خرمرود در کنار روستای اشتران در شهرستان تویسرکان و بر روی رودخانه کم آب خرمرود از سال ۱۳۹۶ شروع شده است. این سد از نوع زون بندی با هسته رسی و با ظرفیت هشت میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب برای نخستین بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود. به […]

احداث سد مخزنی خرمرود در کنار روستای اشتران در شهرستان تویسرکان و بر روی رودخانه کم آب خرمرود از سال ۱۳۹۶ شروع شده است. این سد از نوع زون بندی با هسته رسی و با ظرفیت هشت میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب برای نخستین بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ احداث سد مخزنی خرمرود در کنار روستای اشتران در شهرستان تویسرکان و بر روی رودخانه کم آب خرمرود از سال ۱۳۹۶ شروع شده است. این سد از نوع زون بندی با هسته رسی و با ظرفیت هشت میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب برای نخستین بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰در گفتگو با ایرنا عنوان کرد: پروژه ساخت سد مخزنی خرمرود در شهرستان تویسرکان با ۱۷۵ میلیارد تومان هزینه و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

همچنان در ادامه خبر مذکور آمده است: عملیات اجرایی این سد با اعتبار اولیه ۱۷۵ میلیارد تومان و سود مشارکت ۱۴۱ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۶ آغاز شده، اظهار داشت: با توجه به نرخ تورم، پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برادری از این سد هزینه شود.

به گزارش عصر همدان؛ هفت ماه از گفتگوی منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با خبرگزاری ایرنا می گذرد اما همچنان، اجرای این سد در مراحل ابتدایی بوده و تا زمان تاسیس و بهره برادری از آن زمان زیادی مانده است.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137888
  • دیدگاه‌ها برای از سد خرمرود چه خبر؟! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.