• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
حاشیه نگاری بر نشست خبری یک کاندیدای مجلس دوازدهم؛

از تعریف تا انتقاد از وجود اختلاف بین نمایندگان مردم

  • کد خبر : 211831
  • 03 اسفند 1402 - 23:09
از تعریف تا انتقاد از وجود اختلاف بین نمایندگان مردم
کاندیدای مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی اختلاف نظرات نمایندگان در ۴ سال گذشته را سَمِ مهلکی برای توسعه استان همدان دانست و گفت: اختلاف نظرات باید کنار گذاشته شود چرا که این اختلافات اجازه مطالبه‌گری برای مشکلات مردم استان را نداد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان»در نخستین روز از آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، عباس صوفی به عنوان کاندیدای ابن دوره از مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد.

آنطور که اعلام شده است محمد مهدی روحی مسئول ستاد و گلشن این کاندیدا و محمدعلی گلشن مسئول رسانه‌ای ستاد عباس صوفی است.

صوفی در ابتدای سخنان خود به نقش مهم رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شد اولین برنامه خود را با نشست خبری و در جمع خبرنگاران آغاز کنیم چراکه شما باید صدای مردم برای ما باشید و صدای ما را به مردم برسانید.

وی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات حائز اهمیت است، افزود: از اصحاب رسانه تقاضا داریم تا مردم را دعوت به مشارکت برای انتخاب دو نماینده خوب، اثرگذار، دلسوز و دغدغه‌مند کنند.

این کاندیدای مجلس دوازدهم برنامه‌های مد نظر خود را به تفکیک اعلام و مهمترین مشکلات همدان را عدم امکان استفاده از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان عنوان کرد.

صوفی تسهیل در سرمایه‌گذاری در همدان را دستور کار ویژه خود دانست و گفت: برای این امر باید زیرساخت‌ها فراهم شود که یکی از آن زیرساخت‌ها فرودگاه همدان است و متأسفانه چندسالی مغفول مانده.

وی با بررسی وضعیت اقتصادی همدان خاطرنشان کرد: فعال سازی فرودگاه و ظرفیت راه‌آهن همدان در حوزه توسعه سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی مؤثر است.

هراز گاهی برگه‌ها و یادداشت‌هایی از اطراف و از سوی مسؤل ستاد به آقای صوفی رسانده می‌شد که ظاهرا اشاره به برخی از مسائل فراموش شده داشت، اما با اتمام سخنان وی، نوبت به پرسش و پاسخ خبرنگاران رسید.

خبرنگاران در مورد برنامه‌های این کاندیدای مجلس دوازدهم در حوزه ‌های مختلف اعم از وضعیت مسکن، وضعیت سلامت آب، اشتغال، اقتصاد، قوانینی همچون افزایش سن بازنشستگی و در مجموع افق چهار ساله وی پرسیدند و پاسخ‌های خود را دریافت کردند اما موضوع مهم انتقاد عباس صوفی از اختلاف نظرات و مباحث پیش آمده مابین دو نماینده فعلی بود.

وی از تلاش‌های نمایندگان فعلی تشکر کرد و ادامه داد: اختلاف نظرات باید کنار گذاشته شود، چهار سال گذشته درگیر اختلاف نمایندگان بودیم و این سَمِ مهلکی برای توسعه استان همدان بود.

این کاندیدای مجلس دوازدهم توصیه کرد مردم مردم به نمایندگانی رأی دهند ک دغدغه مشکلات را داشته باشند و به جای پرداختن به اختلافات بین خود، به موضوعات اساسی در استان بپردازند.

صوفی تلاش و تعامل نمایندگان را مهم عنوان کرد و ادامه داد: باید نمایندگان مجلس قوانین خوب، مؤثر و راهگشا را در مجلس تصویب کنند و افق چهار ساله و برنامه میان مدت و بلند مدت داشته باشند.

وی با بیان اینکه همدان دروازه غرب کشور است، گفت: با موضوع کنارگذر مخالف هستم چراکه این کنار گذر از ۲۰ کیلومتری همدان مسیر همدان را به نقاط دیگر کاملا جدا می‌کند و با این اتفاق دیگر همدان دروازه غرب کشور نیست.

در پایان این جلسه این کاندیدا خود را خادم مردم معرفی کرد و خاطرنشان کرد: هیچگاه وعده نمی‌دهم و هر قولی بدهم حتما برای عملی شدن آن تلاش می‌کنم.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211831
  • دیدگاه‌ها برای از تعریف تا انتقاد از وجود اختلاف بین نمایندگان مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.