• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 21 June - 2024
3
معاون علمی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خبر داد:

ارتباط صنعت و علم با برگزاری رویداد صدرا در ملایر

  • کد خبر : 217466
  • 09 خرداد 1403 - 11:56
ارتباط صنعت و علم با برگزاری رویداد صدرا در ملایر
معاون علمی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: در راستای ارتباط هر چه بیشتر علم و با صنعت و تربیت دانشجویان مهارت آفرین رویداد با شعار «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار می‌شود.

محمد رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به برگزاری رویداد مهارت‌محور صدرا گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه یکی از اصلی‌ترین اهداف در مسیر علم‌آموزی است.

وی با بیان اینکه پیوند بین علم و صنعت می‌تواند در راستای تحقق شعار سال و رشد تولید کمک بهینه‌ای داشته باشد، تأکید کرد: در راستای پویایی علمی شهرستان ملایر و پیوند هر چه بیشتر علم با صنعت رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار می‌شود.

معاون علمی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: این رویداد در راستای تربیت دانشجویانی مهارت‌محور و کارآفرین برگزار می‌شود.

وی سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی را حرکت به سمت مهارت عنوان کرد و گفت: امروز دانشگاه فقط محل تحصیل علوم نیست و دانشجویان باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

رحیمی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ملایر چندین سال است حرکت در مسیر کارآفرینی علمی را در رأس امور خود قرار داده است تا بتواند نیروی کارآمد برای رشد جایگاه اقتصادی کشور تربیت کند.

وی گفت: امروز شهرستان ملایر باتوجه‌به جهانی‌شدن صنعت مبلمان منبت و انگور دارای جایگاه خاصی در کشور است و دانشگاه‌های شهرستان نیز به این امر توجه ویژه‌ای دارند.

معاون علمی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر نیز در همین راستای سرای نوآوری مبلمان منبت را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برای تربیت دانشجوی مهارت‌محور و کارآفرین اقدام به برگزاری رویداد صدرا در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه ۱۴۰۳ می‌نماید.

وی بیان کرد: این رویداد به مدت ۲ روز در راستای آشنایی دانشجویان با فرصت‌های شغلی برگزار شده که در آن صنایع بومی و غیربومی استان همدان حضور دارند.

 

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217466
  • دیدگاه‌ها برای ارتباط صنعت و علم با برگزاری رویداد صدرا در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.