• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

ادعاهای حقوق بشری آمریکا دروغین است

  • کد خبر : 188227
  • 06 تیر 1402 - 9:33
ادعاهای حقوق بشری آمریکا دروغین است
مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها به‌دروغ ادعای حمایت از حقوق بشر دارند و جنایت‌های مختلفی را علیه مردم دنیا انجام دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مولوی در گفتگو با عصر همدان، گفت: منافقین جیره‌خوار استکبار هستند و در راستای منافع آن‌ها اقدام می‌کنند و در طول این سال‌ها همواره به مردم خیانت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: آن‌ها روزی مردم کوچه و خیابان را ترور کردند و در ۸ سال دفاع مقدس در خدمت صدام و دشمنان کشور بودند و همیشه در فتنه‌ها و آشوب‌ها نقش داشته‌اند.

مولوی افزود: منافقین برای همیشه در نزد مردم منفور هستند چون با بدترین دشمنان انقلاب اسلامی هم‌نوا شدند و افراد زیادی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر گفت: در این حادثه غم‌انگیز شهید بهشتی ویاران باوفایش ازجمله افتخار نهاوند شهید آیت‌الله حیدری که هم‌زمان امام‌جمعه و نماینده نهاوند در مجلس بودند نیز به شهادت رسیدند که سند دیگری از جنایت منافقین در طول انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تشریح ابعاد گسترده جنایت‌های ضد حقوق بشری منافقین و آمریکا است و جا دارد این موضوع تبیین شود.

مولوی افزود: در تیرماه اتفاقات مختلف و حوادث تأسف باری رخ‌داده است که نشان می‌دهد غربی‌ها برخلاف ادعاهای خود همواره بر ضد حقوق بشر اقدام کرده‌اند و معیارهای دوگانه‌ای را در این خصوص دارند.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی در این هفته در تیرماه و در سال ۶۰ شورش مسلحانه منافقین بر ضدانقلاب اسلامی را شاهد بودیم و آن‌ها ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان بی‌گناه ما را به شهادت رساندند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: منافقین جیره‌خوار و مزدور استکبار و استعمار بودند و امروز هم عملاً در خط مقدم تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی و کشور عزیز ما ایران هستند.

وی به بخش دیگری از ترورهای منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: ترور مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه و بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه و شهادت دکتر بهشتی ویارانشان بخش دیگری از جنایت‌های منافقین است.

مولوی افزود: شلیک به هواپیمایی مسافربری کشورمان توسط آمریکایی‌ها و ترور شهید صدوقی و اقدامات مشابه دیگر گوشه کوچکی از اقدامات ضد حقوق بشری کشورهای غربی با رهبری آمریکا علیه انسانیت بوده و نشان از دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آن‌ها دارد.

وی بیان داشت: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی است که خوی استکباری و ضد انسانی و جنایات آمریکایی‌ها برای جامعه تبیین شود و مردم بدانند که آن‌ها هر جا منافعشان درخطر باشد از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کنند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: امروز ما وظیفه‌داریم در چهارچوب جهاد تبیین حقایق را به مردم برسانیم و مردم را نسبت به شعارهای دروغین غرب بیش‌ازپیش آشنا کنیم که قطعاً این امر برخلاف میل آن‌ها و موجب عصبانیت آن‌ها خواهد شد ولی ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188227
  • دیدگاه‌ها برای ادعاهای حقوق بشری آمریکا دروغین است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.