• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد؛

ادامه بارش پراکنده برف در همدان

  • کد خبر : 212027
  • 07 اسفند 1402 - 12:39
ادامه بارش پراکنده برف در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از امروز به مرور از شدت بارش‌ها کاسته و در بخش‌هایی از مناطق شرقی و دامنه ارتفاعات می‌توانیم بارش خفیف و پراکنده برف را پیش‌بینی کنیم، گفت: از سه‌شنبه شب موج بارشی دیگری استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تا روز پنجشنبه انتظار بارش برف را داریم.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی آب و هوایی استان همدان گفت: از روز گذشته شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان همدان بودیم.

 

وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌ها در مناطق شرقی خصوصا شهر همدان و دامنه ارتفاعات بودیم، افزود: بیشتر بارش‌ها در همدان از منطقه سعیدیه با میزان ۱۴ میلی‌متر و ارتفاع برف نیز در نقاطی ۲۰ سانتی‌متر گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از امروز به مرور از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود و در بخش‌هایی از مناطق شرقی و دامنه ارتفاعات می‌توانیم بارش خفیف و پراکنده برف را پیش‌بینی کنیم.

زاهدی با اشاره به اینکه تا اواخر وقت سه‌شنبه روند همین‌گونه ادامه دارد، تصریح کرد: از سه‌شنبه شب موج بارشی دیگری استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مجددا روز چهارشنبه تا پنجشنبه انتظار بارش برف را داریم.

وی با بیان اینکه موج بارشی جدید شدت ملایم‌تری دارد، گفت: در اکثر نقاط استان بارش برف را شاهد خواهیم بود اما از پنج‌شنبه با کاهش ابر، بارش‌ها نیز کم می‌شود و برودت هوا را پیش‌رو خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: برودت هوا به قدری است که کمترین دما در روز جمعه به ۱۲ درجه زیر صفر می‌رسد.

زاهدی با اشاره به اینکه امروز نیز روز نسبتا سردی را آغاز کردیم، افزود: در همدان کمینه و بیشینه منفی هفت و یک درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: گل‌تپه با منفی ۱۰ درجه سردترین و بیشترین دمایی که در استان ثبت شده است از شهرستان اسدآباد با پنج درجه سلسیوس گزارش شد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212027
  • دیدگاه‌ها برای ادامه بارش پراکنده برف در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.