• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

اداره کار، مشکلات مجموعه ورزشی کارگران را پاسخگو باشد/فعالیت مربیان ورزشی، منوط به داشتن کارت مربیگری

  • کد خبر : 157186
  • 10 تیر 1401 - 12:47
اداره کار، مشکلات مجموعه ورزشی کارگران را پاسخگو باشد/فعالیت مربیان ورزشی، منوط به داشتن کارت مربیگری

مهدی صمدپناهی با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران مربوط به اداره تعاون و کار است و مشکلات آن را هم باید این اداره پاسخگو باشد، گفت: البته برگزاری هر گونه کلاس، مسابقات ورزشی و فعالیت مربیان ورزش باید مورد تأیید اداره ورزش باشد، کمااینکه فعالیت هر مربی ورزشی هم منوط به داشتن کارت مربیگری از […]

مهدی صمدپناهی با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران مربوط به اداره تعاون و کار است و مشکلات آن را هم باید این اداره پاسخگو باشد، گفت: البته برگزاری هر گونه کلاس، مسابقات ورزشی و فعالیت مربیان ورزش باید مورد تأیید اداره ورزش باشد، کمااینکه فعالیت هر مربی ورزشی هم منوط به داشتن کارت مربیگری از اداره ورزش است.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص انتشار مشکلات مجموعه ورزشی کارگران شهرک سیداحمد اسدآباد در شبکه های اجتماعی گفت: مجموعه ورزشی کارگران مربوط به اداره تعاون و کار است و به صورت مزایده در اختیار فردی قرار گرفته است که مشکلات آن را باید اداره کار پاسخ دهد.

وی با تأکید بر لزوم داشتن کارت مربیگری ورزشی برای مربیان مرزش، گفت: فعالیت افراد به عنوان مربی ورزشی منوط به داشتن کارت مربیگری و مجوز از اداره ورزش است که در غیر این صورت هیچ مسئولیتی را از هیچ مجموعه ای نمی پذیریم.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد تأکید کرد: فعالیت در محیط و اماکن ورزشی نیاز به اخلاق ورزشی و داشتن کارت مربیگری معتبر است که باید از سوی اداره ورزش تأیید شود.

وی یادآور شد: هرگونه برگزاری کلاس و مسابقات ورزشی باید از اداره ورزش مجوز گرفته شود، در غیر این صورت مورد تأیید ما نیست و متصدیان اماکن ورزشی باید پاسخگو باشند.

صمدپناهی در خصوص نرخ استفاده از هر سانس فعالیت ورزشی در اماکن ورزشی هشدار داد و گفت: بزودی نرخ نامه از سوی اداره ورزش اعلام می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157186
  • دیدگاه‌ها برای اداره کار، مشکلات مجموعه ورزشی کارگران را پاسخگو باشد/فعالیت مربیان ورزشی، منوط به داشتن کارت مربیگری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.