• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

اخلاق خوب از ویژگی‌های قهرمانان این کشور است

  • کد خبر : 208423
  • 12 دی 1402 - 18:37
اخلاق خوب از ویژگی‌های قهرمانان این کشور است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: ما در جهان به اخلاق مداری شهرت داریم، افزود: هر کشور و قومی برای خود دارای شئوناتی است که معمولاً با آن شئونات معروف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛سردار مهدی ظفری امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان، نام‌آوران ، مربیان و قهرمانان عرصه ورزش خصوصاً رشته کاراته در همدان اظهار کرد: شما ورزشکاران هم دارای قدرت جسمی و هم قدرت اخلاق هستید.

وی با بیان اینکه ما در جهان شهره به اخلاق مداری هستیم، افزود هر کشور و قومی برای خود دارای شئوناتی است که معمولاً با آن شئونات معروف می‌شود، شان کشور ما در داشتن قهرمان است، داشتن اخلاق خوب از ویژگی‌های همه قهرمانان این کشور است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره سالروز سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: بچه‌های حاج قاسم با هر شکل و شانی که داشتند در تشییع این سردار مقتدر، چقدر دل داده و احساس عشق و شور کردند.

سردار ظفری تصریح کرد: باید رشد کنیم و بزرگ شویم و به این مراحل قانع نباشیم، بدانیم که تا رسیدن به خدا راه داریم.

وی با اشاره به گفته سردار سلیمانی که می‌گفتند《مرزها سهم زمین‌اند و تو سهم آسمان‌هایی 》، افزود: خدا دل عاشق می‌خواهد که شما دارید، محاسبات دنیایی بر همه می‌گذرد، پس باید آسمانی شویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر با اشاره به اینکه این همایش برای تجلیل از نام‌آوران بوده، عنوان کرد: این صحنه نام‌آوری است، امروز کاربرد و اثرگذاری شما ورزشکاران در ذهن افراد جامعه خیلی بیشتر از یک مسجدی است که فقط تعدادی از افراد در آن برای نماز خواندن جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه شما پیام‌رسان هستید، اذعان داشت: کسانی که شان قهرمانی را دارند، آن چیزی که مهم و برای آنها ماندگار است داشتن اخلاق نیکوست، پس مراقب باشید که دچار غرور و تکبّر نشوید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در پایان یادآور شد: شما آنقدر بزرگ هستید که من آرزو می‌کنم خداوند به من توفیق داده در راه خدا و برای شما جان خود را فدا کنم.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208423
  • دیدگاه‌ها برای اخلاق خوب از ویژگی‌های قهرمانان این کشور است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.