• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اخراج گیاه شناس شایعه است

  • کد خبر : 13331
  • 13 مرداد 1398 - 12:25
اخراج گیاه شناس شایعه است

دادستان استان همدان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر اخراج گیاه شناس را تکذیب کردند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج جواد گیاه شناس، از دانشگاه آزاد اسلامی همدان در فضای مجازی منتشر شد ودر راستای همین اخبار گفتگویی با دادستان استان و رئیس دانشگاه آزاد […]

دادستان استان همدان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر اخراج گیاه شناس را تکذیب کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج جواد گیاه شناس، از دانشگاه آزاد اسلامی همدان در فضای مجازی منتشر شد ودر راستای همین اخبار گفتگویی با دادستان استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

حسن خانجانی، دادستان استان همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه تا کنون چنین حکمی از سوی دیوان عالی کشور ابلاغ نشده است گفت: من این خبر را تکذیب میکنم.

وی با تاکید بر شایعه بودن این خبر افزود: نمیتوان به اخباری که در فضای مجازی مطرح می شود اعتماد کرد و اگر چنین خبری صحت داشته باشد از رسانه های معتبر و قانونی مطرح خواهد شد.

در ادامه، مرتضی قائمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در پاسخ به اینکه آیا خبر اخراج گیاه شناس از دانشگاه آزاد اسلامی صحت دارد یا خیر اظهار کرد: این خبر شایعه است و تا کنون حکمی به ما ابلاغ نشده است.

وی، با بیان اینکه ممکن است چنین موضوعی باشد اما من خبر نداشته باشم خاطر نشان کرد: این موضوع کمی بعید به نظر میرسد و اگر بود تا حالا ابلاغ شده بود اما به نظر می رسد که شایعه می باشد.

گفتنی است، جوادگیاه شناس یکی از اعضای لیست امید در انتخابات شورای سال ۹۴ بود که با وجود اینکه عضو علی البدل بود با استفاده از  فرصت طولانی شدن مرخصی یکی از اعضای شورای شهر همدان راهی شورا شد، گیاه شناس به عنوان یکی از اعضای هیات علمی  گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد همدان چندی پیش در سخنانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کرده بود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13331
  • دیدگاه‌ها برای اخراج گیاه شناس شایعه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.