• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1

اختصاص ۲۱هکتار از اراضی شهرستان بهار به کشت زعفران

  • کد خبر : 169737
  • 16 آبان 1401 - 10:45
اختصاص ۲۱هکتار از اراضی شهرستان بهار به کشت زعفران

 روح اله نباتی در بازدید از مزرعه کشت زعفران مطرح کرد: شهرستان بهار می تواند به یکی از قطب های مهم تولید زعفران در کشور تبدیل شود. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان بهار به همراه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان از یکی از مزارع کشت زعفران شهر بهار بازدید کرد. فرماندار شهرستان بهار در بازدید از مزرعه […]

 روح اله نباتی در بازدید از مزرعه کشت زعفران مطرح کرد: شهرستان بهار می تواند به یکی از قطب های مهم تولید زعفران در کشور تبدیل شود.
به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان بهار به همراه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان از یکی از مزارع کشت زعفران شهر بهار بازدید کرد.
فرماندار شهرستان بهار در بازدید از مزرعه کشت زعفران اظهار کرد: در دولت سیزدهم برای حمایت از کشاورزان جهت تغییر الگوی کشت از محصولات پرآب بر به سمت محصولات کم آب بر برنامه های خوبی را تدوین شده است وبا توجه شرایط آب و هوایی و کاهش نزولات جوی، کشت هایی مانند زعفران می تواند در کنار حفظ منابع آبی منطقه سودآوری بهتری نیز نسبت به سایر محصولات داشته باشد.
در طی چند سال گذشته کشاورزان شهرستان بهار به کشت محصولات کم آب بر روی آورده اند که عملکرد و درآمد بیشتری را نصیب آن ها کرده است،هم اکنون۲۱هکتار از اراضی شهرستان بهار به کشت زعفران اختصاص دارد و از هر هکتار ۵کیلوگرم زعفران خالص برداشت می شود.
انتهای پیام/ق
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169737
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص ۲۱هکتار از اراضی شهرستان بهار به کشت زعفران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.