• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

احیاء و نجات ماهیان آبگیر روستای میوله

  • کد خبر : 123121
  • 09 مرداد 1400 - 9:49
احیاء و نجات ماهیان آبگیر روستای میوله

محمود فیروزبخت با اشاره به رهاسازی ماهیان قرمز و زینتی در آبگیر روستای میوله اسدآباد توسط اهالی این روستا، گفت: با اقدامات قابل تحسین دهیار و بشردوستانه کشاورزان این روستا برای انتقال آب اراضی کشاورزی به آبگیر از تلف شدن قطعات زیادی ماهی جلوگیری شد. محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر […]

محمود فیروزبخت با اشاره به رهاسازی ماهیان قرمز و زینتی در آبگیر روستای میوله اسدآباد توسط اهالی این روستا، گفت: با اقدامات قابل تحسین دهیار و بشردوستانه کشاورزان این روستا برای انتقال آب اراضی کشاورزی به آبگیر از تلف شدن قطعات زیادی ماهی جلوگیری شد.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به کاهش بارندگی ها در سالجاری، اظهار کرد: آبگیر روستای میوله که محل زیست قطعه های زیادی از ماهیان زینتی و قرمز است، به دلیل روند کم آبی روبه خشکی رفته و جان بسیاری از ماهیان این آبگیر را به خطر انداخته بود.

وی گفت: این ماهیا ن قرمز و زینتی توسط اهالی روستا در آبگیر رهاسازی و تکثیر شده بود که با رو به خشکی رفتن این آبگیر موجب نگرانی اهالی و دوستداران محیط زیست شده بود.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد افزود: با پیگیری و همکاری شرکت آب و فاضلاب شهرستان و البته اقدامات قابل تحسین دهیار و بشردوستانه کشاورزان این روستا برای انتقال آب اراضی کشاورزی به آبگیر روستا از تلف شدن قطعات زیادی ماهی قرمز جلوگیری و موجب احیاء مجدد این آبگیر شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123121
  • دیدگاه‌ها برای احیاء و نجات ماهیان آبگیر روستای میوله بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.