• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

اجرا و ضبط سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اسدآباد+ تصاویر

  • کد خبر : 178773
  • 06 اسفند 1401 - 12:38
اجرا و ضبط سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اسدآباد+ تصاویر

برای اولین بار و به همت یک زوج طلبه خوش ذوق در اسدآباد سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌های این شهر در یادمان شهدای گمنام اجرا و ضبط شد. به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، به همت یک زوج طلبه خوش‌ذوق از مؤسسه جبهه فرهنگی سرو […]

برای اولین بار و به همت یک زوج طلبه خوش ذوق در اسدآباد سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌های این شهر در یادمان شهدای گمنام اجرا و ضبط شد.

به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، به همت یک زوج طلبه خوش‌ذوق از مؤسسه جبهه فرهنگی سرو در اسدآباد برای اولین بار سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌های این شهر در یادمان شهدای گمنام اجرا و ضبط شد.

در این برنامه فرهنگی که دهه هشتادی و نودی‌ها با ذوق و شوق و به عشق امام زمان(عج) شرکت کرده بودند، هر کدام یک پرچم یا مهدی(عج) ادرکنی و با بادکنک‌هایی به رنگ پرچم ایران در دست داشتند.

آنان در طی چند مرحله در چند روز در اداره ارشاد اسلامی و یادمان شهدای گمنام ورودی این شهر سرود «سربازان فرمانده» را اجرا و توسط عوامل این جبهه ضبط و برای تدوین آماده خواهد شد.

کبریا غفاری، نماینده جبهه فرهنگی سرو در اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: «سربازان فرمانده» سرود جدیدی است که از سوی جبهه فرهنگی سرو در شهرهای مختلف توسط گروههای سنی ۷ تا ۱۵ سال انجام می‌شود و قرار است با اجرا، ضبط فیلمبرادری و تدوین آن در نیمه شعبان به صورت سراسری در سطح کشور رونمایی شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد هم ۱۷۰ نفر از دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی در اجرای سرود ثبت‌نام و شرکت کردند، گفت: این برنامه در چند نوبت در ارشاد اسلامی و یادمان شهدای گمنام تمرین، اجرا و ضبط شد.

نماینده جبهه فرهنگی سرو در اسدآباد از همکاری و پشتوانه همسر خود حجت الاسلام روح افزا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، مدیر حوزه علمیه خواهران، فرماندار و معاون سیاسی وی، دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، آموزش و پرورش، انتظامی، سپاه و بسیج و مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178773
  • دیدگاه‌ها برای اجرا و ضبط سرود جدید «سربازان فرمانده» توسط دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اسدآباد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.