• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی/ کشف ۹۰ درصد جرائم سایبری در نهاوند

  • کد خبر : 24347
  • 10 مهر 1398 - 14:28
اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی/ کشف ۹۰ درصد جرائم سایبری در نهاوند

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۱ مهر با شعار “پلیس هوشمند؛ امین مردم ” آغاز می‌شود که در این هفته در شهرستان نهاوند ۱۰۰ برنامه اجرا می‌شود.‌   به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شا احمد ساکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: کوه‌پیمایی […]

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۱ مهر با شعار “پلیس هوشمند؛ امین مردم ” آغاز می‌شود که در این هفته در شهرستان نهاوند ۱۰۰ برنامه اجرا می‌شود.‌

 

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شا احمد ساکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: کوهپیمایی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا، نشست با معتمدین دریکی از مساجد، دیدار با امامجمعه، برگزاری صبحگاه مشترک برگزاری مسابقات ورزشی و سخنرانی در نماز جمعه و برنامههای فرهنگی مختلف ازجمله برنامههای این هفته است.

وی با اشاره به شعار امسال مبنی برپلیس هوشمند امین مردماظهار داشت: در این هفته ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان اجرا میشود.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در ادامه به گزارش عملکرد این نیرو در ۶ ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: کشف مواد مخدر نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایشیافته است و در این مدت ۱۰ باند متلاشیشده است.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت در تفرجگاهها و سرابهای نهاوند کارهای خوبی انجامشده است و ۶۰۰ قلیان در این اماکن جمعآوریشده است و ۴۰ باب مغازه در این رابطه پلمب شده است.

ساکی گفت: در این مدت ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ داشتیم که سریعاًً رسیدگی شدهاند و نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است که نشاندهنده تعامل و همکاری مردم با پلیس است.

وی بابیان اینکه درگیریهای فردی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهشیافته است، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال با همکاری دستگاه قضایی ۲۱۰ سارق دستگیرشدهاند و ۱۰ باند سرقت متلاشی شدند و از ۱۰۰ درصد سرقتها ۷۸ درصد کشفشده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ادامه داد: جرائم سایبری ۱۵ درصد افزایشیافته است که ۹۰ درصد از آنها کشفشده که این جرائم شامل خرید از فروشگاههای نامعتبر، کانالهای فروش غیرمجاز است که برای جلوگیری از این جرائم از شهروندان درخواست داریم مراقب فضای مجازی و فروشگاههای نامعتبر و فاقد نماد الکترونیک باشند.

وی به بخش دیگری از عملکرد این نیرو اشاره کرد و گفت: در این ۶ ماه ۱۴ هزار مورد توزیع اوراق قضایی داشتیم که شامل حکم جلب، احضاریه و اخطاریه بوده است.

ساکی اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۱۷۵۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیفشده است که شامل ۵۱۳ مورد خودرو و ۸۳۷ موتورسیکلت است.

وی افزود: برای ایام اربعین برنامههای انتظامی تدارک دیدهشده است و اکیپهای محسوس و نامحسوس انتظامی، راهور و ترافیکی به مردم خدمت میکنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان با اشاره به برپایی سه موکب در نهاوند در محل پارک کوثر، کارخانه آرد و شهر فیروزان، گفت: در این ایام ۱۰ اکیپ محورهای شهرستان را برای خدمترسانی به زائران پوشش میدهند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24347
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی/ کشف ۹۰ درصد جرائم سایبری در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.