• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

اجرای مرحله اول کمک های مومنانه به رانندگان تاکسی 

  • کد خبر : 71507
  • 28 خرداد 1399 - 15:14
اجرای مرحله اول کمک های مومنانه به رانندگان تاکسی 

امیر ترکاشوند گفت: ۲۰۰ بسته‌معیشتی در قالب حواله به رانندگان تاکسی که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند تقدیم شد. امیر ترکاشوند،  فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت : از زمانی که […]

امیر ترکاشوند گفت: ۲۰۰ بسته‌معیشتی در قالب حواله به رانندگان تاکسی که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند تقدیم شد.

امیر ترکاشوند،  فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت : از زمانی که این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد بسیج ادارات و کارخانجات نیز همچون تمامی حوزه ها و پایگاه های بسیج اولویت خود را به انجام این امر اختصاص داد‌.

وی ادامه داد:در این راستا کمک های خوبی برای نیازمندان جمع آوری شد و در این مرحله نیز هدف ما تاکسی ران های آسیب دیده از کرونا بود.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی ، هر کدام به ارزش ۲.۵ میلیون ریال تهیه و بصورت حواله توزیع و از فروشگاه های رفاه تحویل رانندگان شد . 

ترکاشوند افزود :طبق رصدهای صورت گرفته ۵۸۸ راننده تاکسی چهار نفره که از وضعیت زندگی خوبی برخوردار نیستند شناسایی شده که در این مرحله به ۲۰۰ نفر بسته های معیشتی تقدیم شد و در مرحله های بعدی نیز به مابقی افراد از این بسته ها تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71507
  • دیدگاه‌ها برای اجرای مرحله اول کمک های مومنانه به رانندگان تاکسی  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.