• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

حضور ۲۰ تیم بهداشتی جهت نظارت بهداشتی مدارس اسدآباد

  • کد خبر : 65900
  • 27 اردیبهشت 1399 - 8:30
حضور ۲۰ تیم بهداشتی جهت نظارت بهداشتی مدارس اسدآباد

غلامرضا همایی‌لطیف  بااشاره به اینکه در راستای امنیت بهداشتی مدارس ۲۰ تیم نظارتی شکل گرفته، گفت: دانش‌آموزان باید برای حضور در مدارس باید از ماسک و دستکش استفاده کنند. غلامرضا همایی لطیف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به بازگشایی مدارس از امروز، اظهار کرد: مدارس شهرستان اسداباد […]

غلامرضا همایی‌لطیف  بااشاره به اینکه در راستای امنیت بهداشتی مدارس ۲۰ تیم نظارتی شکل گرفته، گفت: دانش‌آموزان باید برای حضور در مدارس باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

غلامرضا همایی لطیف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به بازگشایی مدارس از امروز، اظهار کرد: مدارس شهرستان اسداباد هم همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

وی از اجرای عملیات گندزدایی همه مدارس خبر داد و گفت: برای مدارس مواد بهداشتی خریداری شده و شرایط بهداشتی در مدارس برای بازگشایی آماده است.

همایی‌لطیف بااشاره به اینکه در راستای امنیت بهداشتی مدارس ۲۰ تیم نظارتی شکل گرفته، افزود: دانش‌آموزان باید برای حضور در مدارس باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کلیه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به غیر از مدارس استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی و مهد کودک‌ها از امرزو بازگشایی می‌شوند، افزود: این مدارس با اختیار دانش آموزان در شرکت در کلاس های درس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به رایگان شدن اینترنت برای استفاده از شبکه، گفت: دانش‌آموزانی که در شاد آموزش می‌بینند ضرورتی ندارد که به مدرسه بروند.

وی با بیان اینکه بوفه مدارس در این ایام تعطیل است، افزود: در مدارس با رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی بین معلم و دانش اموزان، زنگ شستشوی دست‌ها هم به صدا در می‌آید‌.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=65900
  • دیدگاه‌ها برای حضور ۲۰ تیم بهداشتی جهت نظارت بهداشتی مدارس اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.