• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند/ گردشگران راضی از آنتن دهی سراب گیان

  • کد خبر : 22798
  • 03 مهر 1398 - 11:27
اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند/ گردشگران راضی از آنتن دهی سراب گیان

رئیس اداره مخابرات نهاوند از اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند و نصب دکل برای پوشش مناسب آنتن دهی موبایل در سراب گیان و جنوب نهاوند خبر داد.   به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به بیان خدمات رسانی ها مخابرات نهاوند پرداخت و گفت: نصب دکل تلفن همراه […]

رئیس اداره مخابرات نهاوند از اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند و نصب دکل برای پوشش مناسب آنتن دهی موبایل در سراب گیان و جنوب نهاوند خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به بیان خدمات رسانی ها مخابرات نهاوند پرداخت و گفت: نصب دکل تلفن همراه بامطالعه و تحقیق و جانمایی مناسب باعث حل مشکلات بخش اعظمی از شهرستان نهاوند شد.

وی اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان نهاوند باوجود کوه‌ها و پستی‌وبلندی‌های فراوان باعث ایجاد وضعیت خاصی شده است که بدون شک این وضعیت جغرافیایی در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه نیز تأثیرگذار است.

رئیس اداره مخابرات نهاوند افزود: همیشه یکی از چالش‌های فراروی همراه اول پوشش مناسب جنوب شرقی و شرق دشت نهاوند بوده است که این مهم بامطالعه دقیق و جانمایی کارشناسی شده و نصب دکل BTS در محوطه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهر محقق شد.

وی گفت: نصب این دکل نه‌تنها سطح وسیعی از داخل و خارج شهر بلکه قسمت اعظمی از روستاهای شرقی جنوب شرقی و حتی روستاهایی از بخش گیان را تحت شعاع قرار داده و مشکل آنتن دهی راحل کرده است.

صالحی اظهار داشت: امواج این آنتن تا آخرین نقطه هم‌مرز با استان لرستان در خط الراس رشته‌کوه گرین در جنوب و جنوب شرقی و روستای جعفرآباد که اولین روستای شهرستان بروجرد است را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند خبر داد و گفت: طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند در روستای کوهانی و طرح توسعه‌ای تلفن ثابت در منطقه بافت جدید روستای کوهانی در بخش ساختمان فنی حرفه‌ای و پاسگاه انتظامی در حال اجرا است.

وی گفت: این طرح به‌زودی به بهره‌برادری خواهد رسید و مشکل سال‌های اخیر به علت نبود امکانات مخابراتی در این منطقه رفع و شرایط تقویت خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات نهاوند در ادامه به اقدامات انجام‌شده در سراب گیان اشاره کرد و افزود: مسافران و گردشگران سراب گیان از آنتن دهی همراه اول در این سراب بسیار رضایت داشتند چون نصب دکل در این محل مشکلات را کاهش داده است.

وی در پایان گفت: در سال‌های قبل عمده‌ترین گله‌مندی گردشگران آنتن دهی ضعیف همراه اول در این منطقه بود و اکثراً از این مسئله به‌عنوان بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف سراب گیان نام می‌بردند که با زحمات همکاران و تلاش آن‌ها و با نصب دکل بلند و تقویت آن، آنتن دهی در این منطقه به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته و این نقطه‌ضعف در سراب مرتفع شد.
انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22798
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح فیبر نوری دانشگاه ملی نهاوند/ گردشگران راضی از آنتن دهی سراب گیان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.