• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در همدان

  • کد خبر : 35522
  • 13 آذر 1398 - 12:00
اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در همدان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در استان خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ مهدی الماسی اظهار کرد: این طرح در حوزه امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در حال اجراست و هدف […]

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در استان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ مهدی الماسی اظهار کرد: این طرح در حوزه امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در حال اجراست و هدف از اجرای آن کاهش جرایم در حوزه گردشگری است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به تکالیف و الزامات قانونی همچون مواد ۹۸ و ۹۹ و ۱۰ قانون برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و ظرفیت قانونی موجود در قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی افزود: این معاونت ضمن احصاء جرائم و موضوعات امنیتی حوزه گردشگری با بررسی توانمندسازی‌ها و ظرفیت‌های استان در خصوص صنعت توریسم و تهیه اطلس جرائم گردشگری له یا علیه توریسم عوامل دخیل در بروز جرم را شناسائی کرده است.

الماسی ادامه داد: همچنین با بهره‌گیری از تجارب علمی قضات و اساتید جرم‌شناسی نسبت به اجرای طرح با تمرکز بر اولویت‌های احصائی به منظور کاهش جرائم حوزه گردشگری اقدام می‌ کند.

وی در پایان گفت: با اجرای این طرح در استان زمینه‌های بروز جرائم در این حوزه کاهش یافته و شرایط استفاده مطلوب از ظرفیت‌های صنعت گردشگری در استان فراهم می شود.

انتهای پیام/ ف. د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35522
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.