• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

اجرای بیش از ۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در استان

  • کد خبر : 7913
  • 11 تیر 1398 - 14:04
اجرای بیش از ۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در استان

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، گفت: شاخص ترین برنامه این دهه همایش دختران آفتاب است و که با حضور دخترانی که عضو کانونهای فرهنگی و هنری مساجد هستند برگزار می شود.   به گزارش عصر همدان، ظهر امروز حمیدرضا ناهیدی فرد، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان […]

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، گفت: شاخص ترین برنامه این دهه همایش دختران آفتاب است و که با حضور دخترانی که عضو کانونهای فرهنگی و هنری مساجد هستند برگزار می شود.

 

به گزارش عصر همدان، ظهر امروز حمیدرضا ناهیدی فرد، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی آغاز دهه کرامت و ولایت همایش دختران آفتاب را در پیش خواهیم داشت گفت: این همایش با حضور دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواهد بود و در ادامه آن اختتامیه جشنواره عروسک قشنگ من، برگزار میشود.

ناهیدی فرد، با تاکید بر اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران می باشند افزود: ایشان از معارف ناب شیعی بهره گرفتند و در راه کسب معارف اسلامی تلاش کردند و توانستند جایگاهی والا نزد خداوند داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، با اشاره بر اینکه هرسال از ۱۳ تیر تا ۲۳ تیر دهه کرامت است یادآور شد: شعار امسال مهربانی به رسم اهل بیت (ع) است.

وی، از اجرای بیش از ۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در سراسر استان خبر داد وگفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش انیمیشن رضوی با عنوان در مسیر باران، برگزاری جشن در۱۶ کانون و مسجد استان، شرکت کانونها برای جشن های زیر سایه خورشید و پخش همزمان صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت ۸ صبح از تربیون مساجد در روز میلاد امام رضا (ع) از برنامه های در دهه کرامت است.

ناهیدی فرد، علت نامگذاری روز ملی دختران در روز ولادت حضرت معصومه، حرکتی نمادین برای گوشزد کردن شخصیت حضرت عنوان کرد و افزود: نشان دادن شخصیت واقعی آن حضرت برای دختران نسل امروز از مهمترین وظایف ما می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، در ادامه به تشریح طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت و تصریح کرد: شعار امسال این طرح اخلاق، نشاط و معنویت است و جلسات توجیهی و افتتاحیه این طرح در شهرستانهای اسد آباد، رزن، بهار، تویسرکان و نهاوند برگزار شده.

وی، با تاکید بر اینکه فعالیت های کانونهای مساجد شش محور اصلی دارد گفت: این شش محور شامل قرآن وعترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و هنر متعالی می شوند و ما معتقدیم همزمان بودن دهه کرامت با ایام برگزاری طرح اوقات فراغت باعث ایجاد فرصتی مناسب شده تا کانونها توجه بیشتری به مناسبت های مذهبی داشته باشند.

ناهیدی فرد، در پایان با اشاره بر تبلیغات اوقات فراغت در استان یادآور شد: تاکنون نصب بنر در ۱۵ نقطه اصلی شهر همدان و میادین مرکزی شهرستانهای استان در دستور کار بوده و تفاهم نامه ای با برخی ادارات استان داریم تا همکاری لازم را با ما داشته باشند.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7913
  • دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.